י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

שוכרים רכב? איזה סוג רכב מתאים לכם

כשבאים לשכור רכב, אחת השאלות המרכזיות העולות הינה: איזה סוג רכב לבחור בהתאמה לצרכים האישיים שלנו או של המשפחה? כדי לסייע לכם לבחור את סוג הרכב הרצוי, הנה הסבר על סוגי הרכב הנפוצים הקיימים בשוק ההשכרה הישראלי והעולמי

שוכרים רכב? איזה סוג רכב מתאים לכם
השכרת רכב צילום: pixsabay

רכבי מיני

רכבי המיני האהובים עלינו כל כך מככבים בהתאם גם בחברות השכרה הרכב השונות, עם מגוון דגמים המתאפיינים לא רק בעיצוב, אלא גם בביצועים. ככלל, מדובר ברכבים קטנים יחסית המתאימים לזוג, או ל-3 אנשים (למרות שהקיבולת המרבית של הרכב היא 5 אנשים, אולם נסיעה של זמן ממושך ברכב מיני מלא אינה נוחה בכלל בנסיעות ארוכות). כמו כן, מדובר ברכבים עם בגאז' קטן יחסית, כך שיש לקחת זאת בחשבון. לכן, הרכבים הללו מתאימים לנסיעות קצרות, או לזוג המעוניין לצאת לטיול של כמה ימים. אמנם, מדובר ברכב מומלץ במיוחד לנסיעה בעיר.

רכבים משפחתיים

אלה רכבים גדולים יותר מרכבי המיני, אולם מכילים עדיין את אותה כמות מושבים. בשונה מרכבי המיני, רכבים אלו נחשבים למאסיביים יותר ומרווחים יותר, כך שמדובר בסוג הרכב המושלם עבור משפחה עם 2-3 ילדים המתכננת לקחת גם כמה מזוודות בהתאם. כמו כן, מדובר ברכב מעט נוח יותר לנסיעות ארוכות.

רכבי יוקרה או פרימיום

ההגדרה של סוג הרכבים הללו משתנה מחברה לחברה, אך בגדול מדובר על רכבים מרשימים, מאובזרים ובחלק מהמקרים גם שייכים לקבוצות מיוחדות של רכבי יוקרה מיובאים וכד'. הרכבים הללו מתאימים במיוחד לנסיעות עסקים, לירח דבש או לכל צורך אחר העולה על דעתכם המחייב גם השכרת רכב יוקרה.

מיניוואנים, ג'יפים ועוד

בחרנו לדבר על הרכבים הללו בקטגוריה אחת מכיוון שמדובר בסוגי רכבים שבאופן יחסי, פחות משוכרים בארץ ולכן, גם לא כל החברות מחזיקות אותם או מאפשרות את השכרתם. ככלל, מדובר ברכבים המיועדים לצרכים מאוד ספציפיים, כמו הסעה של יותר מ-5 נוסעים בבאת אחת, או נסיעה בתנאי שטח מיוחדים מאוד. בכל אופן, רכבים אלה בד"כ נמצאים בחברות ההשכרה במלאי מוגבל כאמור, כך שיש לקחת זאת בחשבון.

על מה חשוב להקפיד בעת בחירת סוג הרכב המתאים?

לפני ההחלטה על סוג הרכב הרצוי, היינו ממליצים לכם לחשוב ולשכלל את הצרכים שלכם, אם אפשר ע"פ סדר עדיפויות. קחו בחשבון מאפיינים כמו: מחיר הדלק לסוג הרכב, זמן הנסיעה ליעד וכמובן, מחיר ההשכרה הכולל. קחו בחשבון את המאפיינים שעליהם תהיו מוכנים להתפשר, לעומת המאפיינים שאתם יודעים מראש שלא תוכלו להתפשר עליהם. בהצלחה!

 

השכרת רכב מכונית נהיגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד