י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"פון אונזערע"

המשפיע החרדי מקים מטה ל'עוצמה יהודית'

"פתחנו כמה חברים את המטה החרדי של עוצמה יהודית", בישר היום בפייסבוק המשפיע ר' מענדל ראטה | ראטה מדגיש: "אנחנו פונים לאלו שהחליטו שהם לא מצביעים למפלגות החרדיות מסיבות שונות"

המשפיע החרדי מקים מטה ל'עוצמה יהודית'
מענדל ראטה צילום: באדיבות המצלם

המשפיע ובנו של האדמו"ר משומרי אמונים באשדוד ר' מענדל ראטה בישר לעוקביו ברשת החברתית כי החליט להקים מטה חרדי עבור מפלגת עוצמה יהודית שהצטרפה כבלוק טכני לבית היהודי.

"ובכן, פתחנו כמה חברים את המטה החרדי של עוצמה יהודית. בשעה טובה. עוצמה יהודית - פון אונזערע", כתב ראטה.

את הפוסט המפתיע פתח ראטה, "אגיד את האמת. כשעוצמה יהודית הצטרפה אל הבית היהודי, מצד אחד שמחתי מאוד על האיחוד הזה, אך מצד שני אמרתי לחברים, חבר׳ה פחות נראה לי טעם לפעול עכשיו בציבור החרדי, כי איזה חרדי יצביע עכשיו למפלגה שהיא האיחוד של כל הציבור הדתי לאומי. הם לא ירגישו שם בבית. אבל החברים, צעירים חרדים תותחים שבוער להם אהבת ישראל וארץ ישראל, אמרו שחייבים להילחם בכדי שאיתמר בן גביר ייכנס לכנסת, ושאנחנו עושים קמפיין בנפרד, ואין קשר. אני היססתי אבל הם כבר פועלים, ואני אומר לעצמי יאללה נכנסים לזה וזהו".

"וכאן חשוב לנו להבהיר: אנחנו מאוד מאוד מכבדים את המפלגות החרדיות של יהדות התורה וש״ס, וחלילה אין לנו כוונה לגנוב כאן מצביעים ותיקים ממפלגות חשובות אלו שייסדו גדולי האומה. אנחנו פונים אבל לאלו שהחליטו שהם לא מצביעים למפלגות אלו מסיבות שונות, ונמשכים אחרי מפלגות שונות, ימניות או שמאלניות. צעירים, חרדים חדשים, או כל מיני אנשים שמרגישים שהמדיניות כאן מזלזלת לא פעם בחיילי צה״ל ובבטחון התושבים ובשמירה על ארצנו הקדושה. כאן אנחנו נכנסים לתמונה".

"חברים, בואו אחרינו. אנחנו חייבים את בן גביר בכנסת. כל מי שעקב אחרי הצלחותיו של העו״ד המוצלח איתמר בן גביר, קלט שמדובר פה בבן אדם תותח שהפוליטיקה בימין עוד לא ראתה בנתיים, בן אדם שיודע להזיז דברים במערכת המשפטית ולשנות דברים ששנים לא העיזו לנגוע בהם. תארו לכם את עו״ד איתמר בן גביר בכנסת. אין לי ספק שהבחור הזה יחולל מהפכה ענקית בפוליטיקה, יזיז חוקים וישנה את הכללים".

"זו בדיוק התמונה שאנחנו רוצים לראות בכנסת הבאה. מיכאל בן ארי עם איתמר בן גביר יושבים סביב ראש הממשלה נתניהו, מחזקים אותו במלחמה מול הטרור ומושכים אותו ימינה בכל הכח. וזה תלוי בנו. כי על פי הסקרים, המפלגה המאוחדת עומדת בערך על 8 מנדטים, ואיתמר (שהרכין ראש בענווה ונכנע, למרות כוחו האלקטורלי השווה יותר מחבריו לאיחוד) לקח את המקום השמיני, התלוי בחודו של קול".

"חברים, בואו איתנו ואחרינו. מכניסים את איתמר בן גביר לכנסת. עוצמה יהודית - פון אונזערע - משלנו", מסיים המשפיע.

מענדל ראטה עוצמה יהודית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד