י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
סערה באשדוד

ראש העירייה מבקש להדיח את סגנו מש"ס

ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי נגד סיעת ש"ס המקומית, ל'בחדרי חרדים' נודע כי ראש העירייה החל בהליך לפיטוריו של יו"ר סיעת ש"ס בעיר אבי אמסלם בגלל המאבק של האחרון בעיניין השבת • דרעי יקבל בשעות הקרובות את ההחלטה האם להישאר בקואליציה או לפרוש

ראש העירייה מבקש להדיח את סגנו מש"ס
השר אריה דרעי עם ר"ע אשדוד יחיאל לסרי צילום: יעקב כהן, פלאש 90

חודשים ספורים בלבד לאחר שגובשה הקואליציה בעיר אשדוד, ולאחר שראש העיר, יחיאל לסרי ניצח את המערכה הקשה בין היתר בשל תמיכתה של תנועת ש"ס, בבניין העירייה לא שקט.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הערב הודיע יד ימינו של ראש העיר, המ"מ וסגנו גבי כפנו ליו"ר סיעת ש"ס בעיר אבי אמסלם  המכהן כסגן וכממלא מקום ראש העיר, כי בכוונתו של ראש העיר יחיאל לסרי להדיחו מתפקידו.

הודעה זו מגיעה בגלל הזעם בלשכת ראש העיר על אבי אמסלם מש"ס בעניין הסערות סביב חילולי השבת בעיר, כאשר היחיד שהעז לצאת ולמחות על כך הוא חבר ש"ס אבי אמסלם.

בנוסף, לפני כשבועיים הדיחו בעירייה את בכיר ש"ס בעיר, יהודה אבידן שכיהן בתפקיד בכיר כאשר ראש העיר איים על סיעת ש"ס כי באם הם התנגדו למהלך הם יודחו מתפקידם.

בסביבת ראש העיר אומרים הערב כי הקש ששבר על גב הגמל הוא הסערה שהחלה הבוקר בעקבות דרישה של העירייה לפנות בית כנסת מקומי שמשויך לפלג הירושלמי בטענה כי אינו חוקי. כאשר החשד עלה כי אמסלם עומד מאחורי המאבק נגד לסרי גם בעניין הזה.

ל'בחדרי חרדים' נודע עוד, כי אמסלם שוחח הערב עם יו"ר ש"ס השר דרעי והודיע לו על ההודעה על מטעם ראש העיר על הכוונה להדיחו,  דרעי מצידו אמר כי הוא יקבל את החלטתו האם להישאר בקואליציה בשעות הקרובות.

כזכור, הראשונים לתמוך במועמדותו של יחיאל לסרי לראשות העיר אשדוד היה יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, שהוביל לניצחונו לאחר שהיה חשש סביר כי המועמדים האחרים יצליחו להדיח את הראש העיר המכהן. 

יחיאל לסרי אריה דרעי אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד