י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הקרבות באשדוד

דרעי מגבה את אמסלם: "הוא ישאר בתפקידו"

בעוד בסביבת ראש העיר אשדוד יש מי שמבקשים להדיח את סגנו אבי אמסלם בשל סערת חילול השבת בעיר, יו"ר ש"ס אריה דרעי מעניק גיבוי לנציגו בעיר הדרומית: "הוא ממלא את תפקידו לשביעות רצוני המלאה"

דרעי מגבה את אמסלם: "הוא ישאר בתפקידו"
השר אריה דרעי צילום: יעקב כהן

המהומה בעיר הדרומית אשדוד מסרבת לרדת מסגר היום: לאחר שאנשי ראש העיר פנו אמש לראשי סיעת ש"ס בדרישה להדיח את אבי אמסלם מתפקיד סגן וממלא מקום ראש העיר, יו"ר התנועה דרעי מעניק גיבוי מלא לנציגו ומסרב להחליפו.

"אני מגבה באופן מוחלט את אבי אמסלם ומביע את הערכתי הרבה לפועלו באשדוד. אמסלם הוא ראש סיעת ש״ס ויישאר בתפקידו והוא ממלא את תפקידו לשביעות רצוני המלאה", אמר היום יו"ר ש"ס השר אריה דרעי.

לדברי דרעי; "אמסלם הביא לתוצאה מצויינת בבחירות למועצת עיריית אשדוד והוא ימשיך לעמוד בראש הסיעה בתמיכתי המלאה", תוך שהוא מודיע כי הוא מסרב להחליף את אמסלם, חרף בקשתו של ראש העיר לסרי.

כעת יאלץ ראש העיר יחיאל לסרי לקבל החלטה האם בכוונתו להעלות את הדחתו של אבי אמסלם בפני המועצה, או שמא להתקפל ולהמשיך בשגרת העבודה המשותפת למרות לטענת אנשיו כי אמסלם מתסיס את העיר בנושא דת ושבת.

בתוך כך, ברחבי אשדוד מגבים היום את יו"ר ש"ס המקומי, וברחבי העיר פורסם מכתב תמיכה, ותחת הכותרת "אשריך שנתפסת על דברי תורה", נכתב, "תושבי אשדוד מכבדים את השבת ומוקירים את האיש שהרים את קרנה של יהדות התורה בעירנו, העומד בראש וגודר בפרץ ומוסר נפשו למען מוסדות התורה והחינוך, למען כל יחיד ויחיד בצורה מופלא".

"אל תירא ואל תחת מפני המבקשים רעתך המנסים להרפות ידיך באיומים שונים, מחזקים אנו אותך בכל אשר תלך ומתפללים בכל לב להצלחתך במאבק על כבוד שבת קודשינו", נכתב עוד.

בשולי הדברים נציין כי גם בימים אלו, בסיעה הליטאית 'דגל התורה' וכן ב'אגודת ישראל' שומרים על שתיקה ומסרבים לגנות את חילולי השבת בעיר.

אריה דרעי אשדוד יחיאל לסרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד