י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מסעיר את הרשת

מדוע חסם גנץ את העיתונאי החרדי בטוויטר?

הרשת סוערת: בני גנץ חסם את העיתונאי החרדי יוסי אסולין לאחר שזה שאל אותו שאלה עיתונאית לגיטימית ועורר סערה ברשת החברתית טוויטר • התגובה המשעשעת: "סוף סוף האיש עושה משהו, ואתה עוד מתלונן?"

מדוע חסם גנץ את העיתונאי החרדי בטוויטר?
המועמד המוביל לרה"מ, בני גנץ צילום: תומר נויברג, פלאש 90

הרשת סוערת: בני גנץ חסם את העיתונאי החרדי יוסי אסולין, לאחר שזה שאל אותו שאלה עיתונאית לגיטימית, ועורר סערה ברשת החברתית - טוויטר.

הכל החל בציוץ שצייץ יו"ר חוסן לישראל והמועמד לראשות הממשלה בני גנץ לאחר הכרעתו של היועמ"ש מנלדלביט בעניין תיקי נתניהו.

גנץ כתב: "כל מי שהמדינה יקרה לו ושמוסדותיה חשובים לו, עצוב בערב הזה, ואין בי שמחה כיריב פוליטי". לציוץ זה הוסיף גנץ: "יחד נבחר בטוב, כי יש בישראל מנהיגות אחרת".

בתגובה לדברים שאל אותו יוסי אסולין, מעורכי האתר 'בחדרי חרדים', מספר שאלות לגיטימיות שמציקות ללא מעט עיתונאים מאז היכנסו של גנץ למגרש הפוליטי.

"כשאתה אומר מנהיגות, למה אתה מתכוון? לכך שכל חברי מפלגתך נמצאים בעוצר ולא מתראיינים לתקשורת? לכך שאין לכם דעה ברורה בשום נושא?", שאל.

"לכך שקראת לנתניהו להתפטר למרות זכותו המוקנית לו בחוק? לכך שהדבק היחידי שמחבר את חברי רשימתך זה שנאת נתניהו נטו? למה, ריבונו של עולם?".

בתגובה לשאלות הנוקבות, גנץ בחר לברוח מהשאלות באמצעות מעשה פחדני שמעורר תמיהה גדולה וחסם את העיתונאי בטוויטר.

דבר החסימה עורר הדים ברשת הטוויטר. נדב אבוקסיס הגיב בהומור: "סוף סוף האיש עושה משהו, ואתה עוד מתלונן!?".

אחד הגולשים כתב: "בטח יאיר לפיד מנהל לו את החשבון". גולש נוסף כתב: "גנץ למד מלפיד איך לא לקבל ביקורת. וזה רוצה להיות רה"מ. אוי לנו ואוי לעולם". כאשר כוונת השניים לכך שלפיד ידוע כחוסם סדרתי, שחוסם על ימין ועל שמאל - גם ציוצי ביקורת לגיטימיים המופנים נגדו.

"בני גנץ הוא האנטיתזה למנהיג", כתב גולש אחר, "הוא אינו מסוגל לחבר שני משפטים בלי לקרוא, או מבלי שיגידו לו מה לומר - בקיצור בובה על חוטים".

גולש נוסף כתב: "המנהיגות והדמוקרטיה של ה"ממלכתיים" היא לחסום מי שלא חושב כמותם. דיקטטורה זה גנץ".

יצוין כי ישנה ביקורת חריפה בציבור כנגד בני גנץ לאור העובדה שהוא לא מתראיין כלל לכלי התקשורת. גם לאחר השתיקה הארוכה שלו, הוא בחר להגיח לציבור מעת לעת רק בנאומים - אך חשש מאוד מראיונות, והעניק רק ראיון אחד, מלא בהנחות, לעיתון 'ידיעות אחרונות'. מאז השתיקה נמשכת.

חסימה טוויטר חרדי בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד