י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מעצבים מטבח חדש? כך תעשו את זה נכון

כיום כבר כולם מודעים לכך שהמטבח הוא לב הבית והחדר החשוב ביותר שקיים בכל הבית כולו ולכן צריך לשים דגש רחב על איכות המטבח ועיצובו, לדאוג שיהיה נוח להשתמש בו והמטבח יהיה בנוי בצורה פרקטית וכמובן צריך לבחור סוג וסגנונן מטבח יפה ואיכותי שאתם מתחברים אליו

מעצבים מטבח חדש? כך תעשו את זה נכון
מטבח מעוצב צילום: pixsabay

כיום כבר כולם מודעים לכך שהמטבח הוא לב הבית והחדר החשוב ביותר שקיים בכל הבית כולו ולכן צריך לשים דגש רחב על איכות המטבח ועיצובו, לדאוג שיהיה נוח להשתמש בו והמטבח יהיה בנוי בצורה פרקטית וכמובן צריך לבחור סוג וסגנונן מטבח יפה ואיכותי שאתם מתחברים אליו.
המטבח הישראלי אינו מקום המשמש אך ורק להכנת אוכל אלה הוא מקום שבו יושבים המשפחה, אוכלים, צוחקים, משתפים סיפורים ומבלים ולכן המטבח חייב להיות מטבח יפה שתאהבו בכדי לשפר את האווירה.

הדבר החשוב ביותר עבור כל אחד כיום זה להפוך את המטבח למקום יפה ומזמין אך למקום שנוח, קל וכיף לבשל, לטגן, לאפות ועוד.

עיצוב מטבחים - אחד הדברים שהפך לדבר חשוב ואהוב בכל מטבח ישראלי הוא האי שזה למעשה מן פינת ישיבה קטנה במרכז השולחן שסביבה מתאספים המשפחה אוכלים, מדברים ונהנים ובנוסף שטח העבודה של המטבח מורחב ואפשר ללא ספק להשתמש באי כחלל עבודה נוסף למטבח.
טרנדים נוספים הם הנמכות גבס, תאורה שקועה, כירים חשמליים, כיור משולב עם ארון, ארונות ללא ידיות ואפילו ארונות ללא דלתות.

סגנונות עיצוב מטבח כפרי או מודרני היותר בולטים כיום הם מטבחי המעוצבים בסגנון כפרי ומטבחי מודרניים המעוצבים בעיצוב חדשני.

המטבחים הכפריים אלו הם מטבחים איכותיים הנבנים מחומרי גלם איכותיים ובעיקר עץ ועץ מלא שמשולבים לרוב עם אבן או ברזל והם מאופיינים בצורה עגולה ולא מחודדת ובצעים חומים וצבעי עץ.

המטבחים המודרניים אלו הם מטבחים המשלבים עמם מתכת, זכוכית, נירוסטה והמטבח הזה מאופיין בעיצוב מחודד וחדשני וצבעים קרים כמו לבן וכל גווניו.

מטבחי יוקרה - חשוב להקפיד לבחור סוג מטבח שאותו תרצו בביתכם ולאחר מכן סגנונן מטבח ולא לשלב את הסגנון שבחרתם עם דברים לא קשורים למשל עם בחרתם מטבח מודרני אל תנסו לשלב אותו עם דברים מהמטבח הכפרי וכמובן נסו כמו שיותר להתאים את המטבח לעיצוב הכולל של הבית מכיוון שעם ניכנס לבית שמעוצב בעיצוב מודרני חדשני ופתאום נגיע לחלל המטבח ונראה מטבח כפרי בעיצוב ישן זה לא יראה יפה אלא מצחיק.

מטבחים עיצוב סגנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד