ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

מד"א מאבטח רפואית את האירוע הענק של חסידות גור בארנה

האירוע ההיסטורי של חסידות גור הערב בהיכל הארנה בירושלים לקראת פתיחת המגבית הגדולה • מד"א נערך לאבטח רפואית את רבבת החסידים בפריסת כוחות עם מיטב הציוד יחד עם עשרות כונני 'צוות הצלה' הפועל בחסות המקצועית של מד"א • הבוקר נערכה ישיבת היערכות עם המשטרה לקראת הקמת החפ"ק המשותף למד"א והמשטרה

מד"א מאבטח רפואית את האירוע הענק של חסידות גור בארנה
מתנדבי מד"א החרדים צילום: באדיבות המצלם

בחסידות גור נערכים לאירוע ההיסטורי לקראת גיוס 100 מיליון שקלים בגיוס המונים מיוחד. האירוע שטרם היה כמותו בחסידות מצריך לוגיסטיקה מורכבת ולצורך כך עמלו בחסידות על הפקה מיוחדת וחסרת תקדים.

מגן דוד אדום נערך לאבטח רפואית את האירוע בהשתתפות למעלה מרבבת חסידים יחד עם כונני ארגוני ההצלה החרדיים הפועלים בחסות מד"א. הבוקר נערכה ישיבת היערכות מיוחדת לקראת האירוע בהשתתפות בכירי מד"א ירושלים עם מפקד תחנת מוריה במשטרה תנ"צ רונן עובדיה.

7 ניידות רפואיות של מד"א הכוללים אמבולנסים, ניידת טיפול נמרץ, אופנועים ובימבולנס יוצבו בחפ"ק מיוחד שמוקם בארנה יחד עם משטרת ישראל, על מנת להעניק את האבטחה הרפואית המקצועית ביותר. עשרות כונני 'צוות הצלה' הפועל בחסות המקצועית של מד"א יתפרסו ברחבי הארנה ויהיו ערוכים להעניק טיפול בכל אירוע חירום רפואי.

בכיר בארגוני ההצלה החרדיים אומר כי "כמו כל האירועים הגדולים בציבור החרדי, גם אירוע זה יאובטח על ידי גוף ההצלה הלאומי של ישראל שהינו המקצועי ביותר, ובשיתוף פעולה עם ארגוני ההצלה החרדיים הפועלים בחסות המקצועית של מד"א".

כזכור, פועלים במד"א 3000 מתנדבים חרדים המשמשים ככונני מד"א ומתנדבים בארגוני ההצלה החרדיים ובהם הצלה, צוות הצלה, צוות הצלה בית שמש, החובש הר נוף, הצלה פתח תקווה, הצלה כפר חב"ד, הצלה קרית ספר, הצלה חיפה-כרמל, הצלה רחובות, הצלה אלעד, הצלה מירון וצפת, הצלה דרום, הצלה חולון ובת ים, הצלה יבניאל, הצלה עפולה, הצלה טבריה, הצלה ראש העין והצלה ללא גבולות.

מד"א הצלה חסידות גור ארנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד