י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
על רקע פיגוע הדריסה

השר נפתלי בנט תוקף: "תפסיק לפחד מהמחבלים, מר נתניהו"

על רקע פיגוע הדריסה: מתקפה מימין על ראש הממשלה • שר החינוך נפתלי בנט: "‏תפסיק כבר לפחד מהמחבלים, מר נתניהו" • הרב רפי פרץ: "מדיניות ההכלה של ישראל צריכה להשתנות" • אנשי עוצמה יהודית: לא ניכנס לקואליציה אם הפיגועים ימשיכו "על בסיס שבועי" • כל הפרטים

השר נפתלי בנט תוקף: "תפסיק לפחד מהמחבלים, מר נתניהו"
נתניהו/בנט צילום: יוסי זליגר/יונתן זינדל, פלאש 90

על רקע פיגוע הדריסה, שר החינוך נפתלי בנט תוקף הבוקר (שני) את ראש הממשלה בנימין נתניהו מימין.

"‏תפסיק כבר לפחד מהמחבלים, מר נתניהו", אמר בנט. "המחבלים מאיימים שיתעצבנו אם יחסמו להם את הטלפונים הסלולריים הבלתי חוקיים בכלא, אז מתקפלים?".

בנט הוסיף: "גם במגנומטרים שידרת את אותו פחד אל מול איומים, וכעת המחבלים השתלטו על הר הבית. למה אתה מחכה, אדוני שר הביטחון ורה"מ? תחסום להם כבר היום. ‏אתן לך גיבוי מלא".

גם יו"ר הבית היהודי, רפי פרץ, יצא נגד מדיניותו של נתניהו: "עוד מחבל מצטרף הבוקר למעגל התמיכות של הרשות הפלסטינית. המציאות של פיגועים אינה גזרת גורל. מדיניות ההכלה של ישראל צריכה להשתנות".

פרץ הוסיף: "במלחמה הזו אין זמן לפשרות, אין מקום למידתיות. מול הפרסים לטרור צריך להכביד את הענישה מי שפוגע בנו צריך לדעת שהוא ומשפחתו ישלמו מחיר כואב".

במפלגת עוצמה יהודית איימו שלא ייכנסו לקואליציה אם הפיגועים ימשיכו "על בסיס שבועי". בהודעה שהוציאו הבוקר נאמר: "הקווים האדומים של עוצמה יהודית לכניסה לקואליציה מאוד ברורים. מציאות שבה יהודים נפגעים בפיגועים על בסיס שבועי לא תאפשר את כניסת עוצמה לקואליציה".

"רק התחייבות של ראש הממשלה לטיפול ביד ברזל כנגד הטרור הערבי הבלתי פוסק תאפשר כניסת עוצמה לקואליציה בממשלת ימין אמיתית. אנו קוראים לראש הממשלה להרוס את בית משפחת המחבל עוד הבוקר ולגרש את משפחתו וסביבת תומכיו לסוריה".

ובתוך כך, רה"מ נתניהו התייחס הבוקר לפיגוע ואמר: "הבוקר חיילי צה"ל פעלו במהירות וחיסלו את הטרוריסטים שאיימו לדרוס אותם. אנחנו קודם כל שולחים ברכות להחלמה מהירה לקצין הפצוע ונעשה כל דבר כדי לזרז את הריסת הבתים של המרצחים הללו, כמו של רוצח אורי אנסבכר".

לדבריו: "נתתי הוראה לזרז את ההריסות של שני הבתים האלה במסגרת המגבלות של בית המשפט. אנחנו נחושים להמשיך את המאבק התקיף שלנו נגד המרצחים, נגד הטרור באשר הוא".

כזכור, במהלך הלילה האחרון (ראשון) מחבלים דרסו ברכבם מספר לוחמי צה"ל שעצרו בצד הדרך ביציאה מהכפר נעמה, סמוך לצומת הפרסה בבנימין. 

קצין צה''ל נפצע באורח קשה ולוחם משמר הגבול נפצע קל בפיגוע הדריסה. החייל שנפצע קל שוחרר מאוחר יותר לבית החולים. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הקצין שנפצע קשה בפיגוע הדריסה יצא מחדר הניתוח והועבר למחלקה לטיפול נמרץ, מצבו קשה אך יציב. המשיכו להתפלל לרפואת ישראל מאיר יעקב בן רות.

נפתלי בנט פיגוע דריסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד