ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
הקמפיין הושק במפגן תמיכה

נאום התחפושות: "חייבים לנצח, לא בכיס שלנו"

נתניהו הגיע לכפר המכביה לאירוע טקס פתיחת קמפיין הליכוד, מחשש ל'תעמולת בחירות' התיר השופט מלצר לשדר נאומו של רוה"מ רק בהשהיה של כ-10 דקות • בדבריו תקף נתניהו את גנץ ולפיד ומפלגת כחול לבן "הם שמאל בתחפושת של ימין" • כחול לבן: "ממשיך להסית ולשקר"

נאום התחפושות: "חייבים לנצח, לא בכיס שלנו"
נתניהו בהשקת הקמפיין צילום: Aharon Krohn/Flash90

לאחר ספקולציות רבות סביב המפגש עם יריבו הפוליטי גדעון סער, נכנס ראש הממשלה לאולם הנאומים בכפר המכביה ולקול תשואות ההמון שחזר על המסר הוותיק "הם מפחדים" הוא לחץ את ידי חברי רשימת הליכוד כולל את זו של יריבו המר, גדעון סער.

בפתח נאומו הודה נתניהו לתומכיו הרבים ועקץ את מפלגת כחול לבן באומרו "בניגוד לאנשי יחסי ציבור באירועים של מפלגות אחרות, אתם תומכים אמיתיים". בהמשך המשיך נתניהו באותו הקו שהוא דבק בו בחודשים האחרונים. "או טיבי או ביבי" והדגיש את הרעיון שלמפלגת כחול לבן היא מפלגת שמאל והתקשורת היא זו שבכוונה מסווה זאת כדי לסמא את עיני הציבור.

צפו בנאום המלא.

"מאז יום חמישי אנחנו מוצפים בתמיכה ואין ספור גלויי אהדה ואתם מחממים את ליבנו", פתח נתניהו במילים נרגשות לתומכי הליכוד הרבים שצבאו את האולם. "אני מבקש להודות כאן להמוני אזרחי ישראל שמחבקים אותנו, מחזקים אותנו ומרגשים אותנו".

"הכוח שלנו, הכוח של התנועה שלנו בא מהעם והוא בא מכם הנבחרת הטובה ביותר במדינת ישראל. אתם לא חבורה שנבחרה באקראי על ידי כמה יח"צנים במשרד פרסום, אתם נבחרת מעולה שנבחרתם באופן דמוקרטי על ידי מתפקדי הליכוד".

"אתם נבחרת שבאה מן העם למען העם, כל אחד, מאחד ועד ארבעים ואחד, אולי אף יותר בעזרת השם", חיזק נתניהו את דבריו.

"אנחנו מדברים מהלב לא כמו צנון, כי הליכוד זה משפחה ולכן יחד באחדות אנחנו חייבים לנצח, אנחנו חייבים לנצח בגלל הדרך שלנו".

נתניהו עבר בנאומו להדגיש את הישגיו הרבים, "אתמול פורסם בארה"ב מחקר שנתי שמדרג כל שנה את המדינות החזקות ביותר בעולם, חזקות כללית, צבאית, מדינית - והמחקר הזה דירג את מדינת ישראל כמדינה השמינית החזקה בעולם".

"ישראל נמצאת בעשירייה הפותחת של המדינות החזקות בעולם יחד עם סין ורוסיה וזו בגלל התוצאה של המדיניות שאנחנו מובילים יחד והקשרים הבין לאומים שאני מטפח בעקביות ובהתמדה במשך שנים".

"בדיוק באותן שנים שאנחנו בונים את ישראל ככוח עולמי השמאל הזהיר אותנו מפני בידוד מדיני - צונאמי, הוא המליץ על דרך של חולשה, דרך ויתורים, של כניעה אבל אנחנו הלכנו בדרך אחרת לגמרי, של כבוד ועוצמה וגאווה לאומית".

נתניהו המשיך והדגיש את הישגיו בזירה הבינלאומית, "יש ימים שאני נפגש בבוקר עם מנהיג אחד ולפני הצהרים עם מנהיג שני ואחר הצהרים עם מנהיג שלישי, אני לא צוחק, זה קורא הדרך שלנו מביאה מנהיגים לעולם".

לאחר שהדגיש את הישגיו פנה נתניהו לקהל תומכי הימין וביקש את תמיכתם, "אנחנו חייבים לנצח בבחירות, אני חייב להגיד לכם ביושר, זה לא מובטח בכיס, זה לא יהיה פשוט, זה יהיה קשה מאוד, אני לא זוכר התגייסות כזאת של השמאל והתקשורת".

"הם יודעים שמול ההישגים הכבירים שלנו הם פשוט לא יכולים לנצח אותנו במשחק הוגן, הם משחקים במשחק בלתי הוגן, ראשית הם מנסים להוציא אותי מהמגרש כדי שהליכוד והימין יפלו מהשלטון - זה לא יקרה".

"אתם ראיתם לבד, לא היה שום דבר חדש בחשדות הסרק שלי בלי אפשרות להציג את האמת שלי, לא ישאר מהאשמות הללו זכר, רק אחרי הבחירות זה יקרה אבל בינתיים אל לנו להתעלם מהסכנה האמיתית של הפסד".

"מי שנשאר בבית, מי שמצביע ללפיד וגנץ או מצביע למפלגה אחרת צריך לדעת שהוא מעלה את השמאל לשלטון - אסור לתת לזה לקרות!"

"מצביעי הימין, ארבע שנים אתם יושבים בבית ושומעים ערב ערב את שידורי התעמולה נגדינו בטלוויזיה, אני אומר לכם הערב שאחת לארבע שנים יש לכם הזדמנות לתת תשובה מוחצת לשדרי התעמולה של השמאל - אתם לא תחליטו העם יחליט".

"גנץ אמר שהוא לא ישב איתנו בממשלה, אז עם מי הוא יישב? עם טיבי? עופר שלח, מי ששולט בלפיד, ששולט בגנץ, הודה שהם יקימו גוש חוסם עם טיבי".

"ללפיד וגנץ אין שום יכולת להקים ממשלה בלי התמיכה של המפלגות הערביות, לפיד וגנץ הם עשו משהו מדהים, הם הקדימו את פורים והם מתחפשים הם אומרים שהם לא שמאל, אם זה מדבר כמו שמאל, זה מתנהג כמו שמאל ונראה כמו שמאל - זה שמאל, אמר נתניהו בדומה לנאום הברווז באו"ם בנושא הגרעין האיראני". 

"מותר להיות שמאל, זה לגיטימי אבל לא ראוי להסתיר את זה מול הבוחרים שלהם"

מכחול לבן נמסר בתגובה לדברי נתניהו הערב: "נתניהו ממשיך להסית ולשקר. הוא מוכן להגיד הכל כדי להסיט את הדיון מהחקירות ומכתבי האישום שניצבים נגדו. נתניהו יודע שבעוד שנה הוא הולך למשפט, הוא יודע שזמנו עבר. במקום לעסוק בקריסת מערכת הבריאות, בתורים במיון וביוקר המחיה, הוא עסוק רק בעצמו. ישראל מחכה למנהיגות ערכית ואחראית שתעסוק בחיי האזרחים ולא בנאומי שיסוי והסתה. ביבי תודה, אנחנו ניקח את זה מכאן. הגיע הזמן לחזור להתעסק באזרחים במקום בראש הממשלה".

 

גדעון סער בנימין נתניהו הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד