י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
שיטת מצליח

אבוטבול: אני פגוע מההערה "ראש עיר כושל"

הח"כ המיועד מש"ס אינו מוותר למראיינת שהשפילה וזרקה אותו בשידור חי והוא פונה בתלונה למפקדה: "הפסדתי בבחירות על 270 קול ואני יאבק על שמי הטוב"

אבוטבול: אני פגוע מההערה "ראש עיר כושל"
משה אבוטבול \ שמעון אלקבץ צילום: יעקב לדרמן\יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שנזרק בבושת פנים משידור ב'גלי צה"ל' בעיצומו של ראיון עם העיתונאית רינה מצליח, פנה מועמד ש"ס לכנסת משה אבוטבול, אל שמעון אלקבץ מפקדה של התחנה בתלונה על יחסה המבזה באופן בוטה של מצליח כלפיו.

לידי 'בחדרי חרדים' הגיע תוכן הפנייה המלא ששיגר הערב אבוטבול לאלקבץ בו כתב, "אני מעוניין להגיש תלונה כנגד השדרנית רינה מצליח על שהיום בצהרים היא התנהגה בגסות אלי וניתקה לי בפנים את הראיון".

הח"כ המיועד הוסיף בכאב, "קיבלתי מאות תגובות על ההשפלה שלה הרשת רועשת ואסור שהיא תוכל להמשיך ולנהוג במיקרופון כשלה". לדבריו, "אני 30 שנה בפוליטיקה בתפקידים רבים ושונים והאחרון כראש העיר בית שמש בעשור האחרון והתנהגותה כולל פגיעה אישית מתחת לכל ביקורת".

"אני ממש פגוע בפרט בהערה ראש עיר כושל", ציין אבוטבול כשאמר כי, "הפסדתי בבחירות על 270 קול ואני יאבק על שמי הטוב, אני כן מציין שאמיר היה מכובד והגון בשידור".

כזכור, בתחילת הראיון הבוקר אמר אבוטבול למראיינת רינה מצליח בהתייחסו לשיבוצו במקום התשיעי; "גם מקום עשירי יכנס, אתם עוד תיראו אותי הרבה". המגישה רינה מצליח מיהרה לתקן ואמרה כי "זה מקום לא ריאלי. לדעתי אל תהיה רגוע".

בהמשך דנו בתוכנית בנושא העתירה שהגישה תנועת ש"ס נגד מפלגת העבודה בדבר הפעלת התחבורה בשבת, ובין הדברים אמרה המראיינת רינת מצליח כי "צריך קודם לדאוג שתנועת ש"ס תעבור את אחוז החסימה".

אבוטבול שלא נהנה לשמוע את הדברים תקף את מצליח ואמר "תדאגי למפלגה שאת תומכת בה שתעבור את אחוז החסימה". כשהדברים הפכו לאישיים, מצליח השיבה, "תספר לי איפה אני נמצאת. אני יכולה לספר שאני לא נמצאת במפלגה שמדירה נשים".

"איפה שאת נמצאת כולם יודעים וכדאי שאת תטשטשי את זה עם מחמאות גם לאחרים, אל תנסי להסתתר", מצליח מיהרה להגיב כשאמרה, "משה אבוטבול היה ראש העיר בבית שמש והפסיד בגלל שהיה ראש העיר כושל".

אבוטבול ניסה להשיב לדברים, אך בגל"צ מיהרו להורידו מהשידור.

משה אבוטבול רינה מצליח גלי צהל גלצ שמעון אלקבץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד