ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
מבוי סתום

'החשוד המרכזי' ברצח הזוג כדורי משתחרר

הרצח הכפול של בני הזוג יהודה ותמר כדורי ז"ל: קרוב המשפחה שנעצר בחשד לרצח, צפוי להשתחרר היום בתנאים מגבילים - מה שמוביל שוב את חוקרי המשטרה למבוי סתום

'החשוד המרכזי' ברצח הזוג כדורי משתחרר
החשוד המרכזי במעורבות ברצח בני הזוג כדורי צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

הרצח הכפול של בני הזוג יהודה ותמר כדורי ז"ל: קרוב המשפחה של בני הזוג שנעצר בחשד לרצח כחודש ושבוע לאחר שהם אותרו ללא רוח חיים, כשהוא מוגדר חשוד מרכזי - צפוי להשתחרר היום בתנאים מגבילים - מה שמוביל שוב את חוקרי המשטרה למבוי סתום.

החשוד שישוחרר היום, בהסכמת חוקרי המשטרה, הינו קרוב משפחה של הנרצחים וגם אשתו נעצרה יחד איתו. היא, שוחררה לאחר מספר ימים במעצר, אך מעצרו של הבעל הוארך פעמיים. לאחר כשלוש שבועות הוא ישוחרר היום בתנאים מגבילים הכוללים מעצר בית למשך חמישה ימים. במסגרת כך נעצר גם אחיו של החשוד, אך בתום חקירתו שוחרר.

שחרור של החשוד בהסכמת חוקרי הימ"ר, מעיד על היחלשות הראיות נגדו. שעות לאחר הרצח, החשוד תושאל על ידי חוקרי המשטרה ובהמשך זומן לתשאול נוסף. גם בני המשפחה נוספים מסרו עדות.

מלבד בני משפחה שנעצרו, פועל ערבי שעבד בניקיון בניין בני הזוג, נעצר זמן קצר לאחר הרצח, הובא שוב ושוב לדיונים בבית המשפט שם הוארך מעצרו, אך לאחר כשלוש שבועות, הבינו חוקרי המשטרה שזה לא החשוד שלהם וזה שוחרר.

מדובר בתיק רצח מורכב, כאשר בני הזוג הרב יהודה ואשתו תמר נמצאו בדירתם בשכונת ארמון הנציב בירושלים, דקורים וללא רוח חיים. מאז חלפו כמעט חודשיים, בהם חוקרי ימ"ר בירושלים פועלים לאיתור מי שביצע את הרצח, אך לבנתיים נראה שהרוצח טרם אותר.

בני הזוג רצח כדורי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד