י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

כך תבחרו ביטוח רכב שמותאם אישית לצרכים שלכם

רכב שלנו מלווה אותנו בחלקים שונים של היום. אנו מגיעים איתו לעבודה וממנה, נוסעים לטיולים והוא משמש אותנו בערב כשאנחנו יוצאים לבלות • אנחנו יכולים להתייחס אל הרכב כאל כלי שתמיד נמצא שם עבורנו, אך חייבים לזכור כי עלינו לדאוג לו בחזרה, להקפיד להגיע לטיפולים, לנסוע רק כשהוא במצב תקין ולדאוג לעשות ביטוח המותאם עבור צרכינו

כך תבחרו ביטוח רכב שמותאם אישית לצרכים שלכם
ביטוח חכם בהתאמה אישית צילום: pixsabay

הרכב שלנו מלווה אותנו בחלקים שונים של היום. אנו מגיעים איתו לעבודה וממנה, נוסעים לטיולים והוא משמש אותנו בערב כשאנחנו יוצאים לבלות. אנחנו יכולים להתייחס אל הרכב כאל כלי שתמיד נמצא שם עבורנו, אך חייבים לזכור כי עלינו לדאוג לו בחזרה, להקפיד להגיע לטיפולים, לנסוע רק כשהוא במצב תקין ולדאוג לעשות ביטוח המותאם עבור צרכינו.

בחירת המקום הנכון לבצע בו ביטוח

ישנן חברות ביטוח שונות והשאלה שעולה אצל רבים היא היכן הכי נכון לבטח את הרכב. אחד השיקולים הראשונים שעולים אצל רוב המבטחים הוא השיקול הכלכלי. הרצון הוא לשלם כמה שפחות אך בו זמנית לקבל את השירות הטוב ביותר. חברת הביטוח צריכה לעמוד לרשותנו ברגעים שאנחנו הכי צריכים אותה ולכן מומלץ תמיד לבדוק את הפוליסה ומה היא נותנת ולא רק את המחיר.

בנוסף לכך, על החברה לספק ביטוח חכם בהאמה אישית שמשמעותו קבלת הצעת מחיר אשר מתאימה לצרכים שלנו. חברה אשר נותנת לכולם את אותה הצעת מחיר ואת אותו שירות לא תיתן לנו את המענה הספציפי שאנו מצפים לקבל.

מה זה אומר "ביטוח חכם בהתאמה אישית"?

כל אחד מאתנו נוסע באופן שונה ויש לו צרכים משלו. לשם כך ישנו ביטוח שמותאם לבעל הפוליסה באופן אישי, בהתאם לעבר שלנו, גילו ובהתאם למאפיינים נוספים. אין לצפות לכך שנהג חדש יקבל את אותה הצעת מחיר כמו נהג וותיק אשר אין לו עבר של תאונות. כל אחד מהם צריך לקבל הצעת ביטוח אטרקטיבית אשר מתאימה לצרכים שלו. ישנם שלל ביטוחים שיש להתייחס אליהם בעת בחירת הביטוח:

  • ביטוח חובה – כל בעל רכב חייב לבצע ביטוח זה. המחיר נקבע מראש בהתאם לרכב ואינו תלוי בחברה המבטחת. הביטוח מכסה פגיעה אישית או באדם אחר במקרה של תאונת דרכים.
  • ביטוח צד ג' – במקרה של תאונה אנו עלולים לגרום לנזק ברכוש. נזק זה עלול להגיע לסכום גבוה במיוחד ולכן ביטוח חכם יכלול לפחות צד ג' ובכך הוא יגן עלינו מפני תשלום תביעות גדולות שעלולות לבוא.
  • ביטוח מקיף – ביטוח זה נקרא כך כיוון שהוא מקיף את כל הצרכים שיכולים להיות לנו. הוא מכסה פגיעות אישיות, פגיעות בצד שלישי ובנוסף מכסה נזקים אישיים שיכולים להיות לרכב בשל פעולה מכוונת, כתוצאה מתאונה, שריפה ואף גניבה. מומלץ לברר על סוגי הביטוחים שמציעה החברה.

מרכיבים שהחברה מתייחסת אליה בהתאמת הביטוח

ביטוח חכם בהתאמה אישית נבנה לכל אחד ואחת באופן אישי. על מנת לתת לנו הצעה, החברה תבקש לקבל מספר נתונים על בעל הרכב (זה שעל שמו יהיה הביטוח), עברו, אופי הנהיגה שלו ועבור איזה סוג ביטוח הוא ירצה לקבל הצעה. בהתאם לכל הנתונים תינתן הצעה המתאימה באופן אישי לבעל הפוליסה.

ביטוח ביטוח רכב התאמה ביטוח חובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד