י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
כשרות למהדרין וראויות לשימוש

התפילין של האחים הקדושים למכירה פומבית

רצועות התפילין של האחים האדמו"רים מויז'ניץ וויז'ניץ ממונסי זצ"ל מוצעות למכירה • אם גם אתם חסידי ויז'ניץ וחפצה נפשכם להיפרד מאלפי דולרים תקראו את הכתבה 

 התפילין של האחים הקדושים למכירה פומבית
האחים האדמו"רים מויז'ניץ וויז'ניץ ממונסי זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

אם אתם חסידי ואוהדי ויז'ניץ בוודאי הידיעה הזאת מעניינת אתכם; רצועות התפילין של האחים הקדושים - האדמו"רים בעל ה'ישועות משה' מויז'ניץ ואחיו האדמו"ר מויז'ניץ ממונסי זצ"ל, שיום היארצייט שלו חל היום מוצעות למכירה פומבית במחיר של אלפי דולרים בבית המכירות תפארת בירושלים. 

מדובר ברצועות תפילין של רבינו תם, אותן הניח הרבי בעל ה'ישועות משה' זי"ע מוויז'ניץ והתפלל עימהן עד חודש אלול תשס"א. על פי הפרסום בבית המכירות 'תפארת בירושלים' המצב הכללי טוב מאוד ואף קרוב לוודאי שהן כשרות למהדרין לשימוש נוסף. 

גם הרצועות הקדושות של תפילין של רש"י, אותן הניח הרבי מויז'ניץ ממונסי זצ"ל והתפלל עימהן עד חודש אדר תשס"א, מוצעות אף הן למכירה בבית המכירות ומצבן הכללי טוב מאוד ואף קרוב לוודאי שהם כשרות למהדרין וראויות לשימוש נוסף. 

שתי הרצועות הן מעזבונו של סופר הסת"ם הרב החסיד רבי ישראל חיים הס ז"ל, שהלך לעולמו בי"ז אלול תשס"ד בגיל 64.

בהיותו סופר מומחה ויראי שמים זכה להחליף את רצועות התפילין לאדמו"רים זצ"ל ובדק את פרשיותיהן, כשהרצועות הישנות נותרו אצלו למשמרת. יצוין כי רצועות אלו ליוו את האדמו"רים שהתפללו בלהב אש קודש, והספיגו בהם את עבודתם הטהורה הנודעת לתהילה ולתפארת בכל תפוצות ישראל ואין ערך לחשיבותן.  

מחירם ההתחלתי של רצועת התפילין של אחד האחים מתחיל מ-1000 דולר ואף קרוב לוודאי שבמכירה הסופית שתתקיים בעוד שמונה ימים, המחיר יטפס לכמה עשרות אלפי דולרים, אותם ישקיעו מן הסתם חסידי ויז'ניץ ואוהבי יודאיקה. 

 

 

 

חסידות ויזניץ ויזניץ ממונסי תפילין מכירה פומבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד