ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
הסערה הבאה?

קמפיין חדש: הנכדים של הרפורמים יהיו גויים

תנועת חזון פתחה הבוקר בקמפיין חדש כנגד הרפורמים המאשימם בהתבוללות: "סבא רפורמי = בן מתבולל = נכד גוי" • כחלק מהקמפיין נתלה שלט ענק, מול קניון איילון ברמת גן

קמפיין חדש: הנכדים של הרפורמים יהיו גויים
סבא רפורמי, נכד גוי. הקמפיין הבוקר צילום: PayPerLens

תנועת חזון פתחה הבוקר (ד') בקמפיין חדש כנגד הרפורמים המאשימם בהתבוללות "סבא רפורמי = בן מתבולל = נכד גוי" נכתב בקמפיין של חזון, תוך שמצויין כי "שומרים על הכותל נורמלי". כחלק מהקמפיין נתלה שלט ענק, מול קניון איילון ברמת גן.

הקמפיין מגיע על רקע המאבק בפרובוקצייה אותה מתכננים הרפורמים ביום שישי הקרוב ברחבת הכותל המערבי.

בחזון מתבססים על אמירות שפורסמו לאחרונה ע"י ראשי התנועה הרפורמית, כגון אמירתו של ריק גייקובס נשיא התנועה הרפורמית שאמר כי "אני עדיין שומע אנשים מדברים על נישואי תערובת כאילו זו מחלה.

אסור לראות בזוג של יהודי וגויה כישלון", ו- "נישואים בין 2 יהודים הם גטו שכולא אותם בתוך חומה של מסורת וצריך לפרוץ את הקירות האלה" אמירה של מייקל שייבון, בטקס סיום הסמכה של בוגרי התנועה.

כזכור, תנועת חזון קמה לקראת הבחירות הקרובות, על מנת להציב סדר יום יהודי במדינה. בתנועה מבקשים להחזיר לשיח הציבורי נושאים כמו שמירה על השבת במרחב הציבורי, חשיבות התא המשפחתי, קדושת הכותל ועוד נושאים נוספים הקשורים לערכי היהדות.

לאחרונה, גייסה התנועה מעל 120,000 תומכים, אשר חתמו לתנועה על אמנה הישראלית הקוראת למפלגות השונות להתחייב לפעול לקידום היהדות במדינה.

קמפיין רפורמי חזון יהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד