י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הגיע הזמן

נתניהו הכריז: ערוץ "אל-אקצא" - ארגון טרור

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו הכריז על ערוץ הטלוויזיה של חמאס "אל-אקצא" כעל ארגון טרור

נתניהו הכריז: ערוץ "אל-אקצא" - ארגון טרור
מגיש באל-אקצא צילום: מתוך הסרטון

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו חתם הבוקר (רביעי) על צו המכריז על ערוץ הטלוויזיה של חמאס "אל-אקצא" (קנאה אלאקצא אלפצ'אאיה) כעל ארגון טרור על-פי חוק המאבק בטרור.

החלטה זו מגיעה על רקע המלצת שירות הביטחון הכללי והמטה הלאומי ללוחמה כלכלית בטרור במשרד הביטחון (מט"ל), בהמשך לחשיפת שב"כ על השימוש שעושה ארגון הטרור חמאס בערוץ הלווייני "אל-אקצא" לגיוס פעילים לשורותיו.

כזכור, לפני כחודש, הבאנו ב'בחדרי חרדים' תיעוד מהשב"כ החושף כי החמאס העביר קודים חשאיים באמצעות הערוץ כדי לגייס את תושבי יו"ש לטרור.

מצפייה בשידור קיבל למעשה הפעיל באיו"ש אישור לדברים שאמר לו הפעיל מרצועת עזה. בין השדרנים שסייעו לזרוע הצבאית של חמאס בהעברת מסרים הינם:

אסלאם בדר, בן 30, תושב ג'בליה, פעיל חמאס ושדרן מוכר בתחנה. ראגי המץ, בן 32, תושב עזה, פעיל חמאס ושדרן מוכר בתחנה.

גורם בכיר בשב"כ: "פעילות זו של הזרוע הצבאית של חמאס, מצטרפת לשורה ארוכה של ניסיונות פיגוע של חמאס רצ"ע באמצעות גיוס פעילים באיו"ש ובמזרח ירושלים, אשר סוכלו על ידי שירות הביטחון הכללי בשנים האחרונות ועד כה הובילו למאסרם של עשרות צעירים בירושלים, יהודה ושומרון.

ניסיונות חמאס להניע פעילות זו, למרות הכישלונות החוזרים ונשנים, מעידים על האסטרטגיה בה בחרו ראשי החמאס, לנסות ולערער את היציבות באיו"ש בכל מחיר.

המשך פעילות מנגנון פיגועים חשאי המופעל על ידי בכירי חמאס ברצועת עזה מהווה גורם מערער מרכזי ומסוכן אשר מייצר איום מהותי ומיידי על היציבות באזור, וזאת בדגש על נחישות גורמי חמאס לגייס לפעילות צבאית פעילים תושבי מזרח ירושלים אשר מחזיקים בבעלותם תעודות זהות כחולות ונגישים לשטחי ישראל.

 

ארגון טרור טלויזיה חמאס אל אקצא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד