י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
היכן ממוקם טראמפ?

הדירוג השנתי: 55 מיליארדרים נפרדו מהתואר

מידי שנה מדרג מגזין 'פורבס', את עשירי העולם על פי הונם | מן הנתונים עולה כי הונם המצטבר מגיע לכדי 8.7 טריליון דולרים | כמה שווים מייבסדי 'אמזון' ו'מייקרוסופט' | כמה מיליארדים חיים בארה"ב ובסין והיכן ממוקם הנשיא הפופולרי 

הדירוג השנתי: 55 מיליארדרים נפרדו מהתואר
דולרים צילום: pixabay

מנין המיליאדרים בעולם הולך ופוחת. על פי דירוג שמפרסם המגזין הכלכלי העולמי 'פורבס', 55 בני אדם נפרדו בשנה החולפת מהתואר הנכסף וירדו לדרגת מיליונרים.

בשנה הקודמת מנה המגזין הנחשב - 2,208 בעלי הון עתק מן העולם, שהונם המצבר מוערך בכ-9.1 טריליון דולר, לעומת השנה החולפת בה עומד הונם על 8.7 טריליון דולר בלבד.

בראש הרשימה ניצב זו השנה השנייה ברציפות, מייסד 'אמזון' ג'ף בזוס, שהוסיף בשנה החולפת להונו 19 מיליארד דולר והונו הכולל מוערך כיום ב-131 מיליארדר דולר.

מייסד 'מייקרוסופט' ביל גייטס שומר גם על מקומו השני ברשימה עם הון אישי של 96.5 מיליארדר דולרים. עלייה של 6.5 מיליארד דולרים מאז הדירוג הקודם, אז עמד הונו על 90 מיליארד דולרים.

ארצות הברית מובילה ברשימת המיליארדרים העולמיים, עם 607 בעלי הון המחזיקים בתואר, אחריה סין, שבשטחה חיים 324 מיליארדרים - לעוצמת 372 כאלה בדירוג הקודם. 

המיליארדר היותר מוכר לכם, הוא נשיא ארצות הברית דולנד טראמפ, שמדורג במקום ה-715 עם הון של 3.1 מיליארד דולרים. יצוין כי טראמפ טיפס מעלה ב-51 מקומות מאז הדירוג הקודם, למרות שהונו האישי לא השתנה מאז.

האישה העשירה בתבל המדורגת במקום ה-15 בדירוג של מגזין 'פורבס', היא פרנסואה בטנקור-מאיירס, בעל חברת הקוסמטיקה הגדולה בעולם 'לוריאל'. והונה מוערך ביותר מ-49 מיליארדר דולרים. 

מיליארדים פורבס אמזון ג'ף בזוס ביל גייטס דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד