י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
עקיצה פומבית

כך עקף ראש הממשלה את החלטת מנדלבליט

ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא לסיור משותף עם שגריר ארה"ב בישראל דייויד פרדימן באזור פריסת מערכת ההגנה מפני טילים האמריקנית שהוצבה בישראל, וניצל את ההזדמנות לעקוץ את היועמ"ש בשל החלטתו

כך עקף ראש הממשלה את החלטת מנדלבליט
נתניהו צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו יחד עם שגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן סיירו היום באזור פריסת מערכת ההגנה מפני טילים האמריקנית (THAAD) שהוצבה בישראל.

בתום הסיור עם השגריר, פרסם ראש הממשלה תיעוד סלפי עם החיילים האמריקניים ועקץ בציוץ בטוויטר את היועץ המשפטי לממשלה כשכתב: "‏הצטלמתי עם חיילים... אמריקנים. הברית בין ארה״ב לישראל חזקה מאי פעם".

נתניהו אמר בביקור "זאת עדות לברית העוצמתית בין ישראל לארה"ב. הקואליציה להגנה משותפת, שמוצאת ביטוי לא רק בכוונות אלא גם בכוחות בשטח, היא יוצאת מן הכלל".

הציוץ של נתניהו בטוויטר

עוד הוסיף ראש הממשלה, "אנו מרוצים מאוד משיתוף הפעולה ומהמחויבות האמריקנית לביטחונה של ישראל, שאותה מבטא הנשיא טראמפ לעיתים קרובות".

השגריר פרידמן ציין במהלך הביקור: "אני לא יכול לחשוב על דוגמה טובה יותר לשיתוף הפעולה ההדוק בין ישראל לארה"ב. זאת דוגמה מצוינת לאופן שבו הכוחות המזוינים של אמריקה מחויבים לביטחונה של ישראל. הם עושים זאת בדרכים נוספות, אך איני יכול לחשוב כרגע על דוגמה טובה יותר מזאת שאנו רואים כעת.

"זאת עדות לברית החזקה בין ישראל לארה"ב ברבדים רבים כל כך, כולל ביטחון הדדי", אמר פרידמן.

במהלך הביקור, ראש הממשלה נתניהו ושגריר ארה"ב בישראל פרידמן שמעו סקירה על הפריסה התרגילית של מערכת הגנה מפני טילים (THAAD), כחלק ממימוש התפיסה המבצעית המשותפת.

בנימין נתניהו היועמש דיוויד פרידמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד