כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

איש החסד לקח את יחדיו תחת חסותו

הרב שמואל וייס 'עזרת מרים', לקח תחת חסותו את ארגון 'יחדיו' הערב הם ערכו כינוס בבני ברק בראשות הרבנית מבעלזא, אשת האדמו"ר מבעלזא

איש החסד לקח את יחדיו תחת חסותו
חסידות בעלזא צילום: אנשיל בעק

איש החסד, הרב שמואל וייס מבני ברק, המשמש כיו"ר ארגון החסד 'עזרת מרים' אשר שם לו למטרה לעזור למשפחות החולים לקח על עצמו את ארגון 'יחדיו' ו'עזר ליולדת', העוזרים ליולדות לאחר הלידה למשך כשבוע בשליחת ארוחות חמות ובשמירה על שאר הילדים בשמרטפיה במועדונית, כך שהיולדות תוכלנה לנוח ולצבור כוחות חדשים ורעננים. 

בד בבד הארגון לקח על עצמו לקיים במסגרת ארגון 'יחדיו' כנסים לנשים להעצמה אישית והקמת חבורות נשים שתוכלנה לעזור אשה לרעותה הן בגשמיות והן ברוחניות. היום (רביעי) התקיים כנס גדול באולמי 'בית מלכה' בבני ברק שתכליתו היא להעלות על נס את עבודתן המסורה של מנהלות החבורות אשר עובדות שלא על מנת לקבל פרס, למען ביסוס וחיזוק כל מטרות האגודה.

באירוע השתתפו טובי המרצות בראשות הרבנית מבעלזא שתחי' ובמהלכו, העלו לדיון את כל הבעיות והתמודדויות שעלו על שולחן המרכזות במשך הזמן ודרכי הפעילות בהמשך. לאחר מכן נערכה מסיבה מפוארת בשולחנות ערוכים טעם על ידי הקייטנריג שבראשות הרב אנשיל פרידמן מחיפה שטרח ללא לאות למען הצלחת המעמד.

בסיום הערב יצאו כל המשתתפות בתחושת התרוממות והמשך עשיה ברוכה למען הפרט והכלל והודאה לה' ששלח להם שליח נאמן בדמות הארגון החשוב 'עזרת מרים' העוזר למשפחות החולים הן בבתי החולים, והן בייעוץ רפואי והבאת אוכל למשפחות החולים הסועדים את יקיריהם, כמו כן הארגון עוזר בסיוע גדול מאד למשפחות נזקקות ולמשפחות ברוכות ילדים בתמיכות גדולות ומכובדות מיידי שבוע בשבוע וארגון חלוקות אוכל ומוצרים מיידי תקופה ובמיוחד בערבי חגים.

הרבנית מבעלזא יולדות בתי חולים הרב וייס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד