י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"היה בשיא פריחתו"

אסון ב'שובו בנים': שמואל התנגש בקיר ונהרג

שמואל מגן (17) נהרג הלילה בתאונת דרכים עצמית לאחר שרכב אמש על אופנוע, ונפצע אנושות במנהרת הצנחנים בירושלים • מוריו וחבריו מספרים: "היה חמד של בחור, אנחנו לא מעכלים שהוא איננו''

אסון ב'שובו בנים': שמואל התנגש בקיר ונהרג
שמואל מגן ז"ל, רוכב האופנוע שנהרג אמש צילום: באדיבות ברסלב ניוז

הבוקר (חמישי) נקבע מותו של צעיר חרדי, שמואל מגן ז"ל, אשר רכב על אופנוע אמש ונפצע באורח אנוש, כתוצאה מתאונה במנהרת הצנחנים בירושלים.

מגן התהפך בעת שרכב על אופנועו במנהרת צה''ל בירושלים, ככל הנראה בשל בור קטן בכביש. כוחות ההצלה שהגיעו למקום ניסו לייצב את מצבו, אך בבית החולים שערי צדק נאלצו לקבוע את מותו.

יחיאל שטרן, נהג האמבולנס של 'איחוד הצלה' שהגיע לזירה סיפר: "יחד עם חובשים ביצענו החייאה על צעיר שרכב על האופנוע ונפצע באורח אנוש".

הלילה בסמוך לשעה 1:40 אירעה תאונת דרכים קטלנית, בה קיפח את חייו שמואל ז"ל, שרכב על אופנוע במנהרת צה"ל בירושלים. מחקירת המשטרה עולה כי הרוכב התנגש בקיר ונהרג. חבר שרכב לצידו, נפצע קל.

הצעיר, שמואל אייזיק מגן ז"ל, בנו של הרב נתן יבדלחט"א, השתייך לקהילת 'שובו בנים' ולמד במרכז החינוך "עתידך", תיכון לנוער מתמודד בירושלים, שם הוציאו הודעת אבל על פטירת תלמידם.

"שמואל היה תלמיד מן החבורה במשפחת עתידך אהוב על רבותיו וחבריו אשר היה בשיא פריחתו ונלקח מאיתנו באופן טרגי".

משה חמד, מתנדב זק"א, אמר הבוקר כי "מדובר בזירה קשה, שני צעירים שרכבו על האופנוע התנגשו בגדר הבטיחות. כאשר הגעתי לזירה רוכב האופנוע היה במצב אנוש, תוך כדי פינוי לבית החולים אושר מותו. בוחני התנועה בודקים את נסיבות התאונה. צוות זק"א ירושלים טיפלו באיסוף הממצאים בזירה".

זירת התאונה. (צילום: מרדכי עובד, איחוד הצלה)

"לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית". 

ממשטרת ישראל נמסר: "בשעות הלילה הוזעקו השוטרים למנהרת צה"ל בירושלים בעקבות תאונת דרכים של רוכב אופנוע שאירעה במקום".

"הרוכב פונה במצב אנוש לבית החולים, ובהמשך התקבל דיווח כי נקבע מותו. בוחני תאונות הדרכים של המשטרה פתחו בחקירה לבבירור נסיבות התאונה".

תאונה קשה רוכב אופנוע מנהרת הצנחנים פצוע אנוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד