ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מסכות של פורים

סמוטריץ' תוקף: אסור שהימנים יצביעו כחלון

בצלאל סמוטריץ יוצא במתקפה חריפה כנגד שר האוצר משה כחלון: "לאיש ימין אסור בשום אופן להצביע לו" • את הדברים אמר סמוטריץ' בתגובה לראיון שהעניק כחלון הבוקר 

סמוטריץ' תוקף: אסור שהימנים יצביעו כחלון
סמוטריץ' צילום: הדס פרוש, פלאש 90

חה"כ בצלאל סמוטריץ יוצא במתקפה חריפה כנגד שר האוצר משה כחלון - שעל פי הסקרים האחרונים הוא מתנדנד על קו התפר של אחוז החסימה - וקורא למציעי הימין שלא לתמוך לאור העובדה שהוא איש שמאל, כך לטענתו.

"‏קצת לא ברור איך ‎משה כחלון טוען שהוא "המעוז של הימין" ורגע אחד אחר כך מספר שלמעשה הוא חיזר אחרי גנץ כדי להשתלב במפלגת השמאל שלו, אבל זה לא הלך כי "פסלו אותנו מראש".

"בקיצור", אמר סמוטריץ', "כחלון זה שמאל. לאיש ימין אסור בשום אופן להצביע לו. נקודה. כל השאר זה מסכות של פורים".

את הדברים אמר סמוטריץ' בתגובה לראיון שהעניק הבוקר יו"ר כולנו משה כחלון, במהלכו קרא למפלגתו "הימין השפוי".

במהלך הראיון התייחס כחלון לנושא הסקרים של מפלגתו, כשהוא בטוח כי הוא נמצא הרבה מעבר לאחוז החסימה, והבהיר כי "המעוז האחרון של גוש הימין זה אני".

כחלון דחה את האפשרות כי ישב בקואליציה עם 'כחול לבן': "ארבע שנים החזקתי את הממשלה. בלעדיי לא היה לה רוב, עבדנו בסדר, הבאנו הישגים מצוינים".

"בצד השני (כחול לבן) מראש פסלו אותנו. ניסנקורן הודיע שיבטל את תכנית מחיר למשתכן, שזו תוכנית הדגל שלי. כלומר, הם פסלו אותנו לפני שהתחלנו. לא נשב בממשלה שתיתמך על ידי גוש חוסם ערבי. מצב הסקרים לא נותן לגנץ להרכיב ממשלה, אז התשובה ברורה".

על הקמת קואליצית נתניהו אמר כחלון, "אני רואה עצמי חלק מהגוש. אין מניעה שאמליץ על נתניהו. עבדתי ואני עובד איתו. היחסים בינינו הרבה יותר טובים ממה שחושבים".

כחלון חשף כי "היו הצעות להשתלב בליכוד עם כולנו. התשובה היתה חד משמעית; לא עזבתי את הליכוד בגלל הדרך המדינית או האידיאולוגית, אלא בגלל הדרך החברתית".

יצוין כי במהלך הקדנציה הותקף כחלון רבות בנושא יחסי כנסת-בג"ץ, כאשר גם במפלגות החרדיות זעמו על כך שבלם את חוק פסקת ההתגברות. כחלון מצידו הבהיר כי, "אני לא בעד או נגד בג"ץ, אני נגד פעולות שמנסות למוטט את מוסדות השלטון. אני לא עובד על אוטומט. כל דבר נבחן לגופו".

בנוסף, התייחס כחלון ליום שאחרי הגשת כתב אישום ולשאלה האם יפרוש במקרה כזה מהממשלה והבהיר: "רה"מ לא אמר שימשיך לכהן אחרי כתב האישום. לא שמעתי אותו אומר 'אני אמשיך אחרי כתב אישום'. הוא עושה הכל כדי לא להגיע לכתב אישום, והוא יודע למה".

בצלאל סמוטריץ משה כחלון שר האוצר הצבעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד