י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"אנחנו לא נפלג"

גנץ: "הקב"ה יוצר מליוני בני אדם וכולם שונים"

המועמד לראשות הממשלה מטעם רשימת 'כחול לבן' בני גנץ דיבר הערב ביישוב דלית אל-כרמל שבצפון • "יש גורמים קיצוניים שמנסים לקרוע את החברה הישראלית- לא ניתן לאנשים עם תפיסות גזעניות להשתלט על השיח"

גנץ: "הקב"ה יוצר מליוני בני אדם וכולם שונים"
בני גנץ צילום: שריה דיאמנט

יו"ר מפלגת 'כחול לבן' בני גנץ נשא דברים הערב (חמישי) ביישוב הדרוזי הגדול ביותר בישראל, דלית אל-כרמל ודיבר נגד השיח המפלג הקיים בכל קצוות הקשת הפוליטית ועל הצורך להלחם בגזענות הפושה לדבריו בחברה הישראלית. 

"כל האזרחים שחיים במדינה הם אזרחים רגילים, מגיע להם להיות אזרחים רגילים, לא כל שכן לבני העדות שקשרו אלינו את גורלם. אנחנו לא באנו לעשות טובה- אנחנו רוצים לתת לכם את מה ששלכם ממילא".

"אני הייתי רמטכ"ל בצוק איתן" המשיך גנץ בנימה אישית "וראיתי כמה אנחנו חסונים. מגיע לנו שנהיה בחיים הרגילים והשוטפים בדיוק כמו שאמרנו- בשותפות חיים. לא נתבייש להזכיר לעצמנו שביום שבו אנחנו באים לדבר על שותפות בחיים וקירוב לבבות וחיזוק האחדות, יש גורמים קיצוניים מימין ומשמאל שמנסים לקרוע את החברה הישראלית. אנחנו צריכים לא להתבייש ולהגיד בקול גדול: אנחנו לא נפלג- אנחנו בעד להתאחד. לא ניתן לאנשים עם תפיסות גזעניות נגד המדינה להשתלט על השיח. אנחנו נציג בפני אזרחי ישראל ברית של תקווה".

"מוטלת עלינו אחריות גדולה מאוד- ראינו ביחד אתגרי ביטחון בכל הזירות, המפלגה שלנו והרשימה שלנו עמוסה באנשי ביטחון. אנחנו שירתנו בכל אחת מהזירות שמדינת ישראל מתמודדת איתן ועמדנו בכל האתגרים הקרובים והרחוקים בתחום הזה. אבל אנחנו יודעים שגם צריך להתעקש על חינוך, דיור ופיתוח תשתיות. יש צורך להבטיח מערכת חוק ומשפט דמוקרטית, יש צורך שאישה תוכל ללכת בלילה בשקט ולא להיות מאוימת מאלימות. צריך לאפשר לכל אדם לקבל את צרכיו לא משנה מה גזעו, או דתו. הקדוש ברוך הוא יוצר מליוני בני אדם ואף אחד לא דומה לשני".

"יש כאלו שיותר קל להם ויש כאלו שיותר קשה להם. אנחנו נמשיך להצעיד את ישראל לעוצמה שהיא צריכה לקיים ואנחנו נסתכל גם על הקרון האחרון. נסתכל על האדם המבוגר ועל הילד שנולד ונבטיח להם מקום טוב לחיות בו. אנחנו הולכים לאן שאנחנו הולכים וחברנו כמו שחברנו עם כל הקושי וכל האתגרים בגלל דבר אחד- בגלל ישראל. אנחנו מבינים שהיא לפני הכל וישראל היא אתם. ביחד נעשה את זה".

מפלגת כחול לבן בני גנץ דאלית אל כרמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד