י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בעיצומה של מערכת הבחירות

גדו"י ביקשו: הח"כ המיועד לוקח פסק זמן

חודש לפני הבחירות: הח"כ המיועד מגדל התורה לוקח פסק זמן מהקמפיין ונענה לבקשת גדולי ישראל, לעמוד בראשות ועדת ההיגוי של המגבית לישיבת עטרת ישראל של מרן הגרב"מ אזרחי שליט"א. פינדרוס: "אני אקח פסק זמן מקמפיין הבחירות ואקדיש את מרצי להצלחת המערכה החשובה לכבודה של תורה"

גדו"י ביקשו: הח"כ המיועד לוקח פסק זמן
פינדרוס בבית המשפט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הנציג הרביעי ברשימת דגל התורה והח"כ המיועד יצחק פינדרוס, מודיע שהוא לוקח פסק זמן מקמפיין הבחירות.

ההחלטה התקבלה לאור בקשת גדולי ישראל שיוביל את ועדת ההיגוי של מגבית ענק לכבודו של מרן ראש ישיבת עטרת ישראל, במטרה לסיים במהירות את בניית קריית הישיבה במודיעין עילית.

את המגבית המיוחדת, ילווה קמפיין מאסיבי תחת הכותרת 'תנו עוז לאלוקים', שיקרא לקהל חובבי התורה לקחת חלק בבניין הישיבה ובהפחתת חובות המיליונים שמוטלים על כתפיו של ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי.

לצידו של פינדרוס בוועדת ההיגוי, ישתתפו גם הרב שלמה רוזונשטיין, הרב בנימין כהן, הרב מאיר גרנובסקי, עו"ד הרב אברהם וינרוט, הרב מאיר פדידה והרב אפרים שקדי.

פינדרוס אישר את הפרטים ואמר כי "גדולי ישראל החליטו שאצטרף לסייע למרן ראש הישיבה בעול התורה. מרן מקדיש ימים ולילות למען הצלחת הישיבה וכעת זה תפקידנו לתת כתף ולעשות הכל כדי להקל את המעמסה הכבדה".

פינדרוס, מהאסטרטגים הבולטים והנמרצים של תנועת דגל התורה לא מתעלם מהבחירות המתקרבות, שיקבעו את עתידו הפוליטי. "אני אקח פסק זמן מקמפיין הבחירות ואקדיש את מרצי להצלחת המערכה החשובה לכבודה של תורה", הוא אומר.

בחירות יצחק פינדרוס פסק זמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד