י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נמשך הטפטוף

רקטה נוספת התפוצצה במועצה אזורית אשכול

המצב בדרום ממשיך להתחמם. הערב שוגרה רקטה נוספת לאזור ישובי מועצת אשכול והיא אותרה בשטח פתוח | הבוקר אותר ביער שוקדה, זר בלוני הליום שאליו מחובר ראש נפץ של טיל נ"ט

רקטה נוספת התפוצצה במועצה אזורית אשכול
רקטה בדרום צילום: דוברות המשטרה

רקטה שוגרה הערב (מוצאי שבת) מרצועת עזה. בעקבות כך הופעלה אזעקה בישובי המועצה האזורית אשכול. לאחר סריקות, הרקטה אותרה בשטח פתוח, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

גדי ירקוני, ראש מועצת אשכול, אמר כי תושבי עוטף עזה חיים כבר חודשים ארוכים בתוך שגרת חירום מתמשכת. "אם ילדים בעוטף עזה מתקשים לישון בלילה בשל המציאות - הדבר צריך להדיר שינה מקובעי המדיניות ומהאנשים שאחראים לביטחון של אזרחי מדינת ישראל".

ראש המועצה הוסיף "גילינו אורך רוח במשך תקופה ארוכה ואפשרנו לצבא ולממשלה למצות דרכי טיפול למיגור הטרור. אנו דורשים פתרון מיידי שיבטיח שקט ארוך טווח. אלה ימים של בחירות וסוגיית הפתרון לרצועת עזה חייב להיות על סדר יומם של המתמודדים לכנסת. אנחנו נמשיך ונציף את המציאות כאן" אמר ירקוני.

חידוש מדאיג: בבוקר שבת אותר ביער שוקדה זר בלוני הליום, להם היה מחובר ראש נפץ של טיל נגד טנקים. חבלן משטרה שהוזעק למקום ניטרל את חומר הנפץ המסוכן.

מסתבר כי לא מדובר במקרה בודד. בתיעוד שהפיצו המחבלים ברשתות החברתיות, ניתן לראות הפרחות דומות של בלונים אליהם מחובר ראש נפץ של נ"ט.

מהמשטרה נמסר כי "בכל איתור של חפץ חשוד יש לדווח למוקד 100 של משטרת ישראל ולהותיר את הטיפול לשוטרי וחבלני משטרת ישראל".

רקטה מועצה איזורית אשכול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד