י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אחרי 15 שנים על הבמות

זמר החתונות מגיש סינגל בכורה מקפיץ - "פרק שירה"

15 שנים אתם מתענגים לקול שירתו באולמות השמחה, כעת מגיש לכם מוישי רוזנברג סינגל בכורה, שביקש בהתאמה למילים מסוימות מגדול המלחינים הצעירים שחתום על לא מעט להיטים בשנים האחרונות, מוטי אילאוויטש • האזנה נעימה ומועילה

זמר החתונות מגיש סינגל בכורה מקפיץ - "פרק שירה"
עטיפה סינגל מוישי רוזנברג צילום: יח"צ

את הזמר מוישי רוזנברג דומה שאין צורך להציג, רוזנברג חורך את במות אולמות השמחה והאירועים וזוכה לשמח ולהנעים בקולו זה למעלה מ-15 שנים, וכמו שאומרים יש לו "פרק שירה" מכובד ויפה מאחוריו והעתיד עוד לפניו.

לפני כחצי שנה נפגש מוישי עם המלחין מוטי אילאוויטש בשמחה משפחתית, ושם ביקש ממנו שילחין לו משהו קצבי ומקפיץ עם המילים המיוחדות הללו על "פרק שירה".

בכל הנושא של העיבוד ל"פרק שירה" היה ברור לרוזנברג מראש שהוא הולך על המעבד המוכשר ומכונת הלהיטים של אמריקה אברומי ברקו, אותו הוא עוד זוכר מתקופת לימודיו בישיבה בארץ הקודש, ואיך שהגיע הלחן חידש רוזנברג את הקשר העתיק וכך אחרי הרבה שנים של "פרקי שירה" כאלה ואחרים סינגל הבכורה סוף סוף קרם תווים וצלילים.

מילות השיר לקוחות מתוך דבריהם של מסדר המשנה רבי יהודה הנשיא ורבי אליעזר שאמרו כי 'כל העוסק ב"פרק שירה" בעולם הזה זוכה לימות המשיח ולחיי העולם הבא, וכל האומר שירה זו בעולם הזה זוכה ואומרו לעולם הבא'.

כדי ש"הפרק והשירה" יהיו מושלמים, עטף אותם רוזנברג בקולותיהם היפים של הילדים הטהורים ממקהלת פרחי 'שיר ושבח' בניצוחו של חיים מאיר פליגמן לצד קולות המבוגרים המדויקים שעובדו תחת שרביטו של דיוויד טויב.

בקיצור - בלחיצה אחת יש לכם גם עולם הבא וגם עולם הזה, תהנו!

קרדיטים:

ביצוע: מוישי רוזנברג.

לחן: מוטי אילאוויטש.

עיבוד והפקה מוסיקלית: אברומי ברקו.

קולות: דייויד טויב וחברים.

מקהלת ילדים: פרחי 'שיר ושבח'.

עיצוב עטיפה: EXIT.

צילום סטילס: יניב מעטוף.

 

משה רוזנברג סינגל בכורה פרק שירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד