י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מקפיץ ומדליק

שוקי סלומון מפתיע בסינגל חדש 'פורימסיבה'

כוכב הרשת הפופולרי משנה כיוון ומוציא סינגל חדש לפורים • להיט מקפיץ ואנרגטי שירים לכם את האווירה • מילים: שוקי סלומון, לחן והפקה מוסיקלית: אלי קליין & איצי ברי • צפו

שוקי סלומון מפתיע בסינגל חדש 'פורימסיבה'
שוקי סלומון, פורימסיבה צילום: יח"צ

כוכב הרשת הפופולרי שוקי סלומון בסינגל חדש לפורים בשם 'פורימסיבה'. הפקה מוזיקלית אלקטרונית ומקפיצה שתכניס אתכם לאווירה הנכונה לקראת פורים. את השיר חשף שוקי במוצאי שבת לעשרות אלפי עוקביו ברשתות החברתיות, וכעת הוא מתפרסם לראשונה עם הפרטים המלאים על ההפקה המסקרנת.

שוקי סלומון, מבכירי אנשי הנדל"ן במגזר החרדי, התפרסם בציבור הרחב דרך קמפיין 'לשון הרע לא מדבר אלי', אותו הוא מוביל ביד רמה באמצעות הרשתות החברתיות. לאחרונה הרחיב סלומון את תחומי עיסוקיו, והצטרף כמנחה משנה לצידו של מנחם טוקר בתכנית 'הקול הבא מירושלים', שיחק במחזמר 'שירים ונפלאות בממלכת החלומות', הנחה מספר אירועים ודינרים, וביסס את מעמדו ככוכב מוביל בסצנת התרבות במגזר החרדי. בשבוע האחרון הצטרף שוקי למשרד ההפקות FDD של דוד פדידה, ובחודשים הקרובים ייצא מופע יחיד בכיכובו עם שירים משלו, סצנות משחק וקטעי סטנדאפ מיוחדים.

מדי שנה בחג הפורים, נוהג שוקי להעניק חסות של חברת הנדל"ן שבבעלותו לרכבי ת"ת בעולם הישיבות. והשנה, בכדי להשלים את החגיגה, הוא מוציא את 'פורימסיבה', הסינגל חדש שיככב בכל סיירות הת"תים ומסיבות הפורים בריכוזים החרדים. את מילות השיר כתב שוקי בעצמו, ועל הלחן וההפקה המוזיקלית אחראים הצמד המוזיקלי אלי קליין & איצי ברי.

איצי ברי אלי קליין איצי ברי סינגל חדש שוקי סלומון פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד