כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

סמסונג הציגה גרסה מעוצבת מחדש לגלקסי טאב 10.1

סמסונג הציגה בברצלונה גרסה חדשה לטאבלט שלה בגודל 10 אינצ' • המפרט נשאר כמעט זהה לדור הקודם, ורק העיצוב ומערכת ההפעלה השתנו

  • ג' אדר התשע"ב
אין חידוש. יש עיצוב. טאבלט ה-Galaxy Tab 2 10.1 של סמסונג  צלם: סמסונג
אין חידוש. יש עיצוב. טאבלט ה-Galaxy Tab 2 10.1 של סמסונג צלם: סמסונג

סמסונג חשפה הבוקר, לצד סמארטפון ה-Galaxy Beam המצויד במקרן, גם את יורשו של מתחרה האייפד שלה, Galaxy Tab 10.1. ה-Galaxy Tab 2 (10.1) הוא לא יותר מדגם חדש של קודמו, אשר עבר שורת שינויי עיצוב כדי למנוע ממנו להיקלע לאש תביעות ההעתקה של אפל. זאת לאחר שבשנה האחרונה נאסרה מכירת הדגם הקודם בגרמניה ובאוסטרליה, וסמסונג נאלצה להוציא דגם בעל עיצוב שונה ודומה פחות לאייפד.

הגרסה השנייה של גלקסי טאב 10.1 כוללת מפרט זהה כמעט לחלוטין לקודמתה: מסך בגודל 10.1 אינצ' ורזולוציה של 1280x800 נקודות, מעבד כפול ליבה במהירות 1GHz, מצלמה אחורית בעלת חיישן 3 מגה-פיקסל, אחסון פנימי של 16GB או 32GB וקישוריות WiFi ובלוטות' 3, כמו גם דור 3.5 בגרסה הסלולרית. השינויים היחידים במפרט הם מצלמה קדמית ברזולוציית VGA - נתון נמוך יותר מהדור הקודם, וחריץ הרחבה לכרטיסי SD, שהיה חסר בגרסה המקורית. על זאת נוספים מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 4, שתוצע בקרוב גם עבור משתמשי הטאבלט בגרסה הקודמת, והעיצוב החדש, המתרחק מזה של האייפד ומתקרב יותר לעיצובי הטאבלטים של החברות הטאיוואניות Asus ו-HTC.

המכשיר יושק, בדומה לגרסת ה-7 אינצ' החדשה, בחודש הבא, ויימכר תחילה בבריטניה. המחיר טרם נחשף, אך בהתאם למפרט צפוי להיות תחרותי למדי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד