כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

משנה מעבד, משנה מזל? סמסונג מכריזה שוב על Galaxy Beam

סמסונג פתחה את תערוכת הסלולר השנתית בהכרזה על טלפון חדש הכולל מקרן Pico זעיר, ומהווה ניסיון שני שלה בתחום זה • בפעם הקודמת המכשיר הוסר מהמדפים אחרי חודשיים בשל "חוסר דרישה"

  • ג' אדר התשע"ב
הגלגול החדש של Galaxy Beam  צלם: סמסונג
הגלגול החדש של Galaxy Beam צלם: סמסונג

לקראת פתיחתה של תערוכת Mobile World Congress מחר, הכריזה הבוקר סמסונג על מכשיר חדש המצויד במקרן Pico מובנה ועונה לשם Galaxy Beam. מדובר בסמארטפון מבוסס אנדרואיד 2.3, בעל מעבד כפול ליבה במהירות 1GHz, מסך LCD TFT בגודל 4 אינצ' ורזולוציה של 480x800 נקודות, מצלמה אחורית בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל, מצלמה קדמית בעלת חיישן 1.3 מגה-פיקסל וסוללה בעלת הספק גבוה למדי של 2,000mAh.

"גלקסי בים" אינו הניסיון הראשון של החברה בתחום המכשירים בעלי המקרן. לפני שנתיים בדיוק היא הציגה בברצלונה מכשיר אחר עם אותו שם, שיצא לשוק בסינגפור בקיץ של אותה שנה והוסר מהמדפים לאחר חודשיים בשל כישלונו החרוץ במכירות. עתה מחייה החברה את המותג, עם מקרן חדיש יותר המפיק תמונה בעלת רמת תאורה של 15 לומנס וגודל של עד 50 אינצ', ומעבד מהיר יותר בעל שתי ליבות. מלבד שני השדרוגים האלה, מדובר במכשיר בסיסי מאוד יחסית למפרטים הצפויים לעשות את דרכם למדפים בחודשים הקרובים, ואפילו גרסת האנדרואיד שהוא מריץ אינה האחרונה.

נראה שהגורמים שיכריעו את גורלו של Beam בגלגולו השני יהיו שלושה: הראשון הוא איכות המקרן הזעיר, שבעבר לא הספיקה כדי להפיק תמונה ראויה בחדר שאינו חשוך לחלוטין; השני הוא הסוללה - ה"בים" המקורי הציג חיי סוללה של שעתיים בלבד, מה שחייב מטען קרוב בכל רגע; והשלישי הוא המחיר - הדור הקודם של הבים עלה כ-430 אירו, בזמן שמכשירים טובים יותר ללא מקרן עלו הרבה פחות. סמסונג תצטרך לתמחר אותו באופן תחרותי אם ברצונה להחדיר אותו לשוק.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד