י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

12 שעות - והביתה • האדמו"ר מסקווירא ינחת לביקור בזק

ביום חמישי בצהריים ינחת האדמו"ר מסקווירא בישראל לביקור בן 12 שעות, לרגל חתונת בת הזקונים של האדמו"ר ממחנובקא • "אנחנו מקווים שבסוף הוא יישאר לשבת"

האדמו"ר מסקווירא עם האדמו"ר ממחנובקא. צילום: יעקב כהן
האדמו"ר מסקווירא עם האדמו"ר ממחנובקא. צילום: יעקב כהן

האדמו"ר מסקווירא יגיע בסוף השבוע לביקור בזק בישראל, לרגל שמחת נישואי בת הזקונים של האדמו"ר ממחנובקא, שתתקיים ביום חמישי ז' באדר, באולמי 'רויאל גארדן' בפתח-תקוה.

בשבועות האחרונים הוטל הביקור בספק בשל 'שבת זכור', במהלכה שוהה האדמו"ר עם בני קהילתו. החתונה נערכת ביום חמישי, והעסקנים שטיפלו בנסיעה הביעו חשש שהאדמו"ר לא יספיק לשוב לשבת לשיכון סקווירא שבניו-יורק.

לאחר שנמצאה טיסה ביום חמישי בלילה, החליט האדמו"ר לבוא ולהשתתף בחתונה האחרונה בבית האדמו"ר ממחנובקא. האדמו"ר ינחת בצהרי יום חמישי בישראל, ויטוס חזרה מיד לאחר תום ה'מצווה טאנץ'.

בחסידות סקווירא מסבירים, כי האדמו"ר עשה כל מאמץ בכדי להגיע לחתונה, בשל העובדה שהאדמו"ר ממחנובקא גדל בצעירותו במוסדות חסידות סקווירא, וזכה לקרבה מיוחדת מהאדמו"ר רבי יעקב יוסף טברסקי מסקווירא זצ"ל. מאז שומרים שני האדמו"רים על קשר חם ובעת שמחות שיגרו שליחים מיוחדים בכדי להשתתף בשמחה.

בחתונה האחרונה שהתקיימה בחצר מחנובקא, הבטיח האדמו"ר מסקווירא כי בחתונה של בת הזקונים ישתתף באופן אישי, ולכן עשה כל מאמץ בכדי לקיים את ההבטחה.

ביקורו האחרון של האדמו"ר מסקווירא בישראל התקיים לפני כשנה. בביקור התפלל האדמו"ר בבית מדרשו של האדמו"ר ממחנובקא ברחוב רש"י בבני-ברק, שם עלה לתורה בספר התורה של הבעש"ט הנמצא במקום.

אחד מחסידי סקווירא אומר ל'בחדרי חרדים': "כולנו תקווה שברגע האחרון האדמו"ר יחליט להישאר בארץ גם לשבת. אנחנו עושים את כל ההכנות לכך".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד