י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

נשיא המדינה העניק אות מתנדב מצטיין למתנדב זק"א ת"א הלל חמואי

מנכ"ל זק"א ת"א הרב צבי חסיד: "הלל הוא אחד המתנדבים המסורים ביותר, והוא עושה עבודת קודש לצד שאר מתנדבי הארגון, ואנו מברכים אותו על ההכרה הלאומית לפעולתו"

נשיא המדינה העניק אות מתנדב מצטיין למתנדב זק"א ת"א הלל חמואי
אות מתנדב - הלל חמואי צילום: דוברות זק"א

מתנדב זק"א תל אביב הלל חמאוי התעטר באות מתנדב מצטיין על ידי נשיא המדינה מר ראובן ריבלין. האות הוענק במסגרת תחרות שנתית של "העובד המצטיין" ובו זכה מתנדב זק"א תל אביב עם עוד 26 מהמתמודדים מתוך אלפים שהגישו מועמדות. בטקס החגיגי שהתקיים בבנייני האומה בירושלים השתתפו מנכ"ל הארגון הרב צבי חסיד, מפקד זק"א תל אביב חיים נוגלבלט, הקמב"צ יחיאל גולדמן וראש צוות בת ים אברהם בן זקן שהגיעו לברך את המתנדב על זכייתו.

הזכייה מלמדת על הערכה העמוקה של החברה הישראלית לפעילותה של זק"א תל אביב. לאחר שוועדה מקצועית בהם חברים נציגי משרד הכלכלה והתעשייה, נציג ההסתדרות, נציג נציב שרות המדינה, נציג התאחדות התעשיינים ונציגי ציבור בחרו במתנדב פה אחד כראוי לקבל את האות מנשיא המדינה.

בטקס שנערך בבניני האומה, ציין מנחה האירוע חלק מנימוקי הועדה המקצועית לבחירתו של מתנדב זק"א הלל חמאוי. "הלל מכהן כראש צוות חולון מזה 13 שנה, ומהווה סמל ודוגמא כשהוא אחד מעמודי התווך שמניע את מערכת החסד ששמה זק"א ת"א. 24 שעות מסביב לשעון, יום וליל, קיץ וחורף לא ישבות ולעולם לא מסרב למשימת חסד".

עוד נכתב בנימוקים על המתנדב כי הוא "בעל חן וענווה, נעים הליכות הכובש את זולתו ובכוחו זה הוא מתחבר לכל אדם ומלווה אותו לאורך כל הטיפול באירוע המשפחתי הקשה".

מנכ"ל זק"א ת"א הרב צבי חסיד בירך את המתנדב ואמר "הלל חמואי הוא אחד המתנדבים המסורים ביותר, והוא עושה עבודת קודש לצד שאר מתנדבי הארגון, ואנו מברכים אותו על ההכרה הלאומית לפעולתו".

זק"א מתנדב נשיא המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד