י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בקשת נתניהו התקבלה

כתב החשדות נגד נתניהו: רק לאחר הבחירות

היועמ"ש הודיע לעוה"ד של נתניהו והחשודים בפרשות 1000, 2000, ו-4000, כי הוא משהה את מסירת חומרי החקירה בתיקים הקשורים לראש הממשלה עד לאחר הבחירות. "באיזון בין האינטרסים השונים יש מקום להיעתר בחיוב לבקשה"

כתב החשדות נגד נתניהו: רק לאחר הבחירות
מנדלבליט ונתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הודיע לעורכי הדין של ראש הממשלה בנימין נתניהו ולבאי כוחם של החשודים האחרים בפרשות 1000, 2000, ו-4000, כי לאחר שקילת עמדותיהם, ובשים לב למכלול נסיבות העניין - החליט להיעתר בחיוב לבקשת באי כוחו של ראש הממשלה ולהשהות את מסירת חומרי החקירה בתיקים הקשורים לראש הממשלה עד לאחר מועד הבחירות, וזאת ביחס לכלל החשודים.

כזכור, באי כוחו של ראש הממשלה ביקשו להשהות את מסירת החומרים נוכח טענתם לחשש שחומרי הראיות ימצאו את דרכם לכלי התקשורת ויפורסמו בתקופת הבחירות. היועץ המשפטי לממשלה החליט כי בנסיבות העניין, ובשים לב לכך שתכלית מסירת חומרי החקירה היא על מנת לאפשר היערכות לחשודים לשימוע שייערך בעניינם, ונוכח הקירבה למועד הבחירות, הרי שבאיזון בין האינטרסים השונים יש מקום להיעתר בחיוב לבקשה.

חומרי החקירה האמורים יועמדו לרשות הסנגורים החל מיום 10.4.19 במשרדי פרקליטות מחוז ת"א (מיסוי וכלכלה). הסנגורים נתבקשו לפעול לתאם מועדים לעריכת שימועים, כך שאלו ייקבעו להיערך לכל המאוחר ביום 10.7.19. השימוע לסנגורי ראש הממשלה יערך בפני היועץ המשפטי לממשלה, בעוד שיתר השימועים יערכו בפני פרקליטת מחוז ת"א (מיסוי וכלכלה).

בנימין נתניהו אביחי מנדלבליט תיק 1000 תיק 2000 תיק 4000

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד