כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

פיז'ו נגד בטר פלייס: לובינסקי תשיק מכונית חשמלית ומשפחתית סינית

המכוניות יוחברו למערכת ניהול טעינה של חברת ג'ינרג'י, ועלות החשמל תהיה דומה לזו של חשמל ביתי

  • ד' אדר התשע"ב
המכונית החשמלית של בטר פלייס
המכונית החשמלית של בטר פלייס

דוד לובינסקי, יבואנית פיז'ו וסיטרואן, תתחיל לשווק את צמד המכוניות החשמליות של המותגים איון וסי-זירו (בהתאמה), המבוססות על מיצובישי ו-MiEV היפנית. המכוניות ישווקו במחיר של כ-100 אלף שקל והמצבר יוחכר עבור תשלום חודשי של 1100 שקל.

המכוניות יוחברו למערכת ניהול טעינה של חברת ג'ינרג'י, ועלות החשמל תהיה דומה לזו של חשמל ביתי. הפיז'ו איון וסיטרואן סי זירו הן מכוניות עירוניות עם ארבעה מושבים ומנוע בהספק 64 כ"ס. טווח הנסיעה בין טעינות הוא 130 ק"מ, ובחברה מצפים למכור עשרת מכוניות כאלה ללקוחות עירוניים וכן לעיריות ולקוחות תפעוליים.

הבשורה השנייה של החברה השנה היא MG350, משפחתית סינית ראשונה בשוק הישראלי. המכונית מצוידת במנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר עם 105 כ"ס, בגיר אוטומטי בן ארבעה הילוכים ובמפרט בטיחות הכולל ששל כריות אוויר. רשימת האבזור כוללת מושבי עור מכווננים חשמלית וחלון בגג. המחיר נמוך אך במעט מאלה של מכוניות יפניות - 115 אלף שקל - ובחברה מצפים למכור 1000 מכוניות כאלה השנה.

החברה תשיק השנה שורה של דגמים נוספים, בהם פיז'ו 208 - סופר מיני שתחליף את ה-207, ותשווק עם מנוע 1.6 עם 120 כ"ס, או 1.2 ליטר עם 82 כ"ס, ותיבה רובוטית. סיטרואן תשלים את הסדרה היוקרתית DS עם DS4 הקומפקטית, ומכונית המנהלים DS5. לסדרת הדגמים ייפתח אולם תצוגה מיוחד ברח' תובל בת"א (בית צרפת). עוד תשווקה גם גרסאות מעודכנות של סיטרואן C1 ופיז'ו 107, שמחירן יתחיל כנראה ב-70 אלף שקל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד