ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

בית החולים 'מאיר' נתן חלב עכו"ם לתינוקות - והתנצל

לחרדי שבתו נולדה בבית החולים 'מאיר' התברר: הצוות האכיל התינוקת חלב עכו"ם • בית החולים התנצל: "מבקש להודות על שהערת עינינו בנושא מזון לתינוקות בהכשר מהודר"

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה



לחרדי תושב השרון נולדה בשבוע שעבר בת בשעה טובה ומוצלחת. הלידה התבצעה במרכז הרפואי 'מאיר' בכפר סבא. אלא שלהורים המאושרים התברר, כי כבר ביום הראשון להיוולדה, התינוקת שלא טעמה טעם חטא, קיבלה לפיה חלב עכו"ם על-ידי הצוות הרפואי.

בתגובה לפנייתו, שיגר מנהל משרד פניות הציבור של בית החולים מכתב להורים, והתנצל על המקרה:

"מבקש להודות לך על כך שהערת עינינו בנושא מזון לתינוקות בהכשר מהודר. חשוב לנו מאוד לתת מענה לכל הפונים אלינו ובעקבות מכתבך נערכה ישיבה של צוות מחלקת ילודים עם רב בית החולים ונקבע כי תחליף מהדרין (או לחילופין תחליף על בסיס סויה) יימצא באופן קבוע במחלקת הילודים ויינתן בצורה קבועה לכל הדורש זאת.

"מצר אני על האירוע שקרה, בתום לב, לבתך - ומשוכנע אני שאירוע שכזה לא יישנה. תודה רבה על הערתך. אשריך שזיכית את הרבים בקיום המצווה", כתב יוסי לוין, מנהל המחלקה.

"על ההורים להיות עירנים ומודעים לכך שילדיהם יכולים להיות חשופים לחלב עכו"ם", אמר האב. "אנו מקפידים על כך במלוא הזהירות וחבל שדווקא כשהם תינוקים וללא ידיעת ההורים, תגרם מכשלה כזו".

קישורים:
מקור: שטורעם. נט
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד