י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הון, שלטון, עיתון

זהו איש העסקים שבביתו נפגשו לפיד ומוזס

אתר וואלה! NEWS חושף הערב את שמו של איש העסקים המסתורי שבביתו התקיימו המפגשים בין יו"ר יש עתיד יאיר לפיד לבין מו"ל 'ידיעות' נוני מוזס | לפיד: "אין שום בעיה חוקית להיפגש עם בעלים של כלי תקשורת"

זהו איש העסקים שבביתו נפגשו לפיד ומוזס
יאיר לפיד צילום: גילי יערי, פלאש 90

לפני מספר חודשים, פרסמה העיתונאית אילה חסון על פגישות תכופות שהתקיימו בווילה מסתורית בסביון בין יאיר לפיד בתקופת כהונתו כשר אוצר לבין מו"ל 'ידיעות אחרונות' נוני מוזס, לפיד סירב בתוקף לחשוף פרטים לגבי זהות איש העסקים שבמעונו התקיימו הפגישות ומה היה תוכנן.

וואלה! NEWS חושף הערב כי זהותו של בעל הווילה שבה התקיימו הפגישות הוא  אבי רואימי, איש עסקים בן 62, שכנו של מוזס וחבר של יאיר לפיד בשנים האחרונות. האתר מדווח כי את עיקר הונו עשה מנדל"ן והוא אינו מוכר בישראל, ומקרוביו אף טוענים כי אינו מעורב כלל בפוליטיקה.

בנוסף מדווח כי איש העסקים רואמי לא נכח במפגשים שהתקיימו בסופי שבוע במעונו, אלא רק נתן את ביתו לקיום המפגשים. 

אבי רואמי סירב להגיב לדברים.

מלשכתו של לפיד נמסר: "הידיעה נכונה. אין שום בעיה חוקית להיפגש עם בעלים של כלי תקשורת כמו שלפיד עשה גם עם שלדון אדלסון, רון לאודר, אלי עזור, ורבים אחרים. אין פוליטיקאי ישראלי בכיר שאינו מקיים פגישות כאלה. כתב האישום נגד נתניהו אינו על כך שנפגש עם מוזס אלא על כך שביקש ממנו שוחד". מטעמו של מוזס לא נמסרה תגובה.

 

 

 

יאיר לפיד יש עתיד סביון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד