ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

"עין רואה" • כך תבחרו מצלמת אבטחה

מטרתן של מצלמות אבטחה היא לאפשר לכל אדם להשגיח מרחוק על כל מקום הדורש השגחה בעיניו, שבו הוא לא יכול לשהות כל היממה • לכל מצלמת אבטחה ישנן מספר תכונות חשובות, אשר יש לתת עליהם את הדעת על מנת לבחור נכון את מצלמת האבטחה הרלוונטית עבור הצרכים שלכם

"עין רואה" • כך תבחרו מצלמת אבטחה
מצלמת אבטחה צילום: pixsabay

כיצד בוחרים מצלמת אבטחה

מטרתן של מצלמות אבטחה היא לאפשר לכל אדם להשגיח מרחוק על כל מקום הדורש השגחה בעיניו, שבו הוא לא יכול לשהות כל היממה. כך לדוגמא: מצלמות אבטחה רלוונטיות עבור מעסיק המעוניין להשגיח על  עובדיו בזמן שהוא לא נמצא עסק, להורים אשר שוכרים את שירותיה של מטפלת לתינוק שלהם בביתם ורוצים לדעת כי היא מטפלת בו במסירות ובאהבה וחלילה איננה מתעללת בו, לאנשים המעוניינים לבדוק אם המטפל של האב או האם הקשישים שלהם מטפל בהם כראוי בביתם ועוד. התקנת מצלמות אבטחה מעניקה שקט נפשי וביטחון לכל אדם הזקוק לה בשל סיבה כזו או אחרת.

בחירת מצלמת אבטחה- מהיכן מתחילים

אם החלטתם ללכת על רכישת מצלמת אבטחה לבית, לעסק או לכל מתחם אחר, חשוב שתדעו שהשוק מוצף כיום במגוון רחב של מצלמות אבטחה, אשר שונות זו מזו. לכן, חשוב מאוד שבטרם תבחרו את מצלמת האבטחה שלכם, תשאלו את עצמכם את כל השאלות אשר יכולות לכוון אתכם לבחירת מצלמת האבטחה הרלוונטית עבור הצרכים שלכם. לכל מצלמת אבטחה ישנן מספר תכונות חשובות, אשר יש לתת עליהם את הדעת על מנת לבחור נכון את מצלמת האבטחה הרלוונטית עבור הצרכים שלכם.

השאלות שעליכם לשאול את עצמכם לפני שאתם בוחרים מצלמת אבטחה הן: מה הנוף אשר רוצים לצלם באמצעות מצלמת האבטחה, האם אתם מעוניינים במצלמת אבטחה גלויה או במצלמת אבטחה סמויה, האם אתם מעוניינים שמצלמת האבטחה שלכם תקליט גם קול, האם תרצו שמצלמת הבטחה שלכם תהיה עם חיבור חוטי או אל חוטי, בהתאם למקום שבו עתידה להיות מוצבת מצלמת האבטחה. חשוב לזכור שניתן לשנות מיקום של מצלמה קווית באופן פשוט, קל ונוח יותר.

שאלות נוספות שיש לתת עליהן את הדעת בטרם בוחרים מצלמת אבטחה

שאלות נוספות חשובות שאין להתעלם מהן בטרם בוחרים מצלמת אבטחה הן: האם ישנו מקור חשמל קרוב למקום בו אתם עתידים להציב את המצלמה. במידה ואין מקור שכזה, עדיף שתבחרו במצלמת אבטחה הפועלת באמצעות סוללות נטענות ולא באמצעות חיבור ישיר לחשמל. כמו כן, עליכם לשאול את עצמכם האם תרצו להשתמש במחשב שלכם לצורך חיבור מצלמת האבטחה אליו. במידה ואינכם מעוניינים להשתמש במחשב שלכם לצורך חיבור מצלמת האבטחה שלכם אליו, הרי שתוכלו להיעזר בשרת וידאו ולחבר לו עד 4 מצלמות אבטחה. באמצעות התקנת שרת וידיאו, תוכלו לצפות בכל הנעשה באזור בו ותקנות מצלמות האבטחה באמצעות רשת אינטרנט מאובטחת.

התאמת מצלמת האבטחה לתנאי השטח

אם החלטתם להתקין את מצלמות האבטחה שלכם בחוץ, חשוב שתיקחו בחשבון שיש להתאים אותה לתנאי החוץ, על מנת שהיא תצלם בצורה הטובה ביותר. אספקת אור היא חיונית מאוד עבור יצירת תמונה ברורה במצלמה ולכן, אם מדובר במצלמה אשר מופעלת בלילה או במקום חשוך, כדאי מאוד להתקין בה אינפרה אדום.

חשוב מאוד לשים דגש בבחירת המצלמה גם על הרזולוציה של המצלמה ועל נתונים אחרים שאחראים על איכות הצילום של המצלמה. ניתן לומר שכיום בשוק יש מגוון רחב מאוד של מצלמות אבטחה, כאשר לכל מצלמה יש את התכונות הייחודיות שלו וכל מצלמה היא בעלות אחרת. בטרם תבחרו את מצלמת האבטחה הרלוונטית עבור הצרכים שלכם, יש להתייעץ עם איש מקצוע בחברת  זד.בי.אם מערכות  המכיר את תחום כלל המצלמות האבטחה וידע להמליץ לכם על מצלמת האבטחה הרלוונטית לצרכיכם ועל התאמתה לתנאי השטח שבו אתם עתידים להתקין אותה, לצורך מימוש מטרתה ויצירת תמונה ברורה בה, בכל עת.

 

 

אבטחה מצלמות אבטחה חשמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד