כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

מחפש תעסוקה? • כך נלחם גולדקנופף בעסקה שלא הייתה

'הוועדה למען השבת' יצאה למאבק נגד 'אלקטרה' בגין 'רכישה' של חברת 'אייס' מחללת השבת • גורם באלקטרה: "המו"מ בראשיתו. אנחנו יודעים מי קופץ בראש"

יצחק גולדקנופף. "אתם יודעים מי קופץ בראש"
יצחק גולדקנופף. "אתם יודעים מי קופץ בראש"

'הוועדה למען השבת' ומזכירה, הרב יצחק גולדקנופף, יצאו בימים האחרונים למלחמה תמוהה בחברת 'אלקטרה', בגין הפרסומים על כוונתה של החברה לרכוש את חברת 'אייס', המחללת שבת. הפרסומים בכלי התקשורת הכלכליים דיווחו על מגעים ראשונים בין החברות, וגם באם יבשיל המו"מ להבנות - העסקה תצטרך לעבור את אישור הממונה על ההגבלים העסקיים.

אלא ש'הוועדה למען השבת' רתמה את העגלה לפני הסוסים, וכבר איימה על חברת 'אלקטרה', כי תחרים אותה ותוציא הודעה האוסרת לרכוש מוצרים בחנויות החברה.

מבירור שערך 'בחדרי חרדים' עולה, כי ראשי חברת 'אלקטרה' שמעו על "המלחמה" באמצעות כלי התקשורת, והופתעו לגלות זאת בשל העובדה שהעסקה רחוקה מאישורה הסופי.

גורם בחברת 'אלקטרה' ששוחח עם 'בחדרי חרדים' אמר: "היינו מופתעים מאוד, הביצה עוד טרם נולדה וכבר יש מי שחוגג, מדובר בתהליך ארוך שנמצא בבדיקת כל הגורמים הרלוונטיים. הסיכוי שהמהלך יאושר הוא כמו הסיכוי שהמהלך לא יאושר.

"ראינו את הידיעות באינטרנט", הוא מוסיף. "ידיעות שעסקו בהכרזות נגדנו בטרם אושרה העסקה המדוברת. הידיעות הללו הופיעו עוד לפני שקיבלנו פנייה מטעם הוועדה למען השבת".

הגורם מתבטא בחריפות ואומר: "חז"ל כבר אמרו מי הוא האדם שקופץ בראש... הוועדה כנראה בחרה בדרך בה היא מקדשת את המלחמות ולא את השבת".

הבוקר (ד') שלח הרב גולדקנופף מכתב לראשי חברת 'אלקטרה' בו הוא מבקש לדעת האם סניפיה של רשת 'אייס' יהיו פתוחים בשבת, במקרה והחברה תחליט לרכוש את הרשת. "מבקשים אנו הבהרה ברורה בנוגע לשמירת השבת ברשת, ומבקשים לדעת האם הרשת שנכנסת תחת בעלותכם תמשיך חלילה בחילולי שבת בפרהסיה או שתתחייב לשמור שבת כהלכתה", כתב.

יצוין, כי סניפים רבים של רשת 'הוםסנטר', המתחרה ב'אייס', פתוחים אף הם בשבת.
אלקטרה גולדקנופף שבת אייס ועדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד