י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יִנָּתֵן גַּם מָחָר

לא הגיעו ליעד: בגור מאריכים ביממה

חסידות גור מאריכה את מגבית המצ'ינג האגדית ליממה נוספת, לאחר שעידין לא הגיע ליעד, אך מעודדים מהסכומים שנאספו עד כה - 91% מהיעד • "העוילם זועק אלינו בפרט הגבירים מכל העולם 'יינתן גם מחר', אנשים רוצים להביא עוד", אומר הערב אחד ממנהלי המגבית

לא הגיעו ליעד: בגור מאריכים ביממה
חפ"ק המצ'ינג של גור צילום: באדיבות המצלם

בהנהלת המצ'ינג ההיסטורי של חסידות גור, הוחלט על הארכה בעוד יממה לפחות, לאחר שעדיין סכומים גדולים טרם נאספו וטרם הגיעו ליעד שהוצב, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

גיוס ההמונים בגור שהוצב על יעד של 68 מיליון שקל ללא הכפלה, נמשך במלוא המרץ על ידי החסידים שחלקם הגדול פשטו על יישובים ברחבי הארץ ועברו מדלת לדלת גם במקומות שאינם דתיים.

עד כה - שעה לפני הסיום המקורי לפי הנתונים שהוזנו במערכת, שאותם ניתן לראות רק בחפקי"ם ברחבי הארץ, נאספו  61,075,000 שקלים - 91% מהיעד.

הסכום, כולל התחייבות מהדינר שערך 'איחוד מוסדות גור' בבנייני האומה בירושלים לפני המגבית, שם התחייבו על סכום של 16,000,000 שקלים.

להגעה ליעד, נותרו סך - 6,925,000 ₪ ובגור מקווים שעד שישי בבוקר יעברו אותו בסכומים גבוהים יותר.

בתוך כך, הרב אליהו חסיד, ממנהלי המצ'ינג של גור, הודיע הערב (רביעי) בקו שנפתח לצורך ההתרמה ואמר "עת לעשות לה', ראינו את ההצלחה הגדולה, אך העוילם זועק אלינו בפרט הגבירים מכל העולם 'יינתן גם מחר', אנשים רוצים להביא עוד, אנשים רוצים למצות את אנשי הקשר, להגיע ליעד שלהם במאה אחוזים. ה'איחוד' אומר לנו, יינתן גם מחר איש את רעהו יעזורו, נעזור לאלו שלא הגיעו ליעד. לא נישן הלילה, לא ננוח מחר, נוכל להגיע, נוכל לשמחו עם איחוד חזק והתחלה חדשה. לא נחים לרגע".

הרב חסיד הוסיף ואמר בקו המיוחד, "מחר-12:30 מודיעים על פתיחת החפקי"ם ליום השלישי, בואו נתאסף כולנו להשקיע את כל הכוחות בעז"ה ליעד בשלמותו עד שעות הערב".

סה"כ התרומות עד כה - 41,517 כשהמוצע לתורם: 1471 ₪.

מצינג חסידות גור מגבית איחוד מוסדות גור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד