י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
המאבק על הצרפתים

האם הנציג הש"סי יעזור ל'יהדות התורה'?

המדובר, היה מועמד ברשימת ש"ס לכנסת אך ביקש לפרוש | על פי הדיווח הוא יעזור ל'יהדות התורה' לגייס תומכים למפלגה מקרב עולי צרפת | בש"ס מכחישים, אך מעדויות שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי הוא ביקר היום (חמישי) בבית 'דגל התורה' בבני ברק

האם הנציג הש"סי יעזור ל'יהדות התורה'?
קמפיין יהדות התורה צילום: אליהו קובין

המאבק על הקול הצרפתי: לאחר ששולב ברשימת ש"ס לכנסת ה-21 והודיע במפתיע רגע לפני הגשת הרשימות כי הוא מבקש שלא להשתלב, הנציג הש"סי דוד סעדה מסייע ליהדות התורה להביא את קולות הצרפתים.

על פי הפרסום בחדשות 'הסקופים' ובהודעה רשמית שיצאה לאחר מכן ממטה 'דגל התורה' נמסר כי "לאחר ישיבה ממושכת של ח"כ לעתיד ויו"ר 'מטה חוץ' יצחק פינדרוס, 'מנהל מטה הסברה' שבתי מרקוביץ', ו'מנהלי מטה ארגון' מנחם שפירא ושלומי פולק, הוחלט על הקמת מטה עבור צרפתיים".

על פי 'דגל התורה', "בראש המטה יעמדו: ישראל לוי, דוד סעדה, גמליאל סבג ויהודה קריאף, האחראים על ההצלחה בקרב הציבור הצרפתי במערכת הבחירות המוניציפאלית".

כאמור, בש"ס מיהרו להגיב ומסרו בשמו של סעדה כי "מדובר ב'פייק ניוז'. אני בבחירות האלו עובד רק עם ש"ס. הקמנו מטה שעובד יומם ולילה. רק השבוע קיימנו 12 כנסים ביניהם ברעננה, נתניה, חדרה ות״א. מפלגות רבות פונים אלי לפרסם בעיתון שלנו ׳הגשר׳ ביניהם: פייגלין, יהדות התורה וסמוטריץ".

מנגד, מעדויות שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי אכן סעדה ביקר היום (חמישי) בבית 'דגל התורה' בבני ברק וישב בישיבת ה'מטה הצרפתי' שרק חלק קטן מהדיון עסק בפרסום בעיתונות שכן סעדה הוא הבעלים של עיתון בצרפתית.

ש"ס יהדות התורה קמפיין בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד