י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
קמפיין אגרסיבי

חבר המועצת על לפיד: "הוא איש אכזר". צפו

מערכת הבחירות הולכת ומתחממת לקראת היישורת האחרונה - בתיעוד שפרסם הכתב עקיבא וייס ב'כאן11', נראה הגר"ד יוסף במתקפה חריפה נגד המועמד לראשות הממשלה: "כולנו זוכרים את האיש האכזר", כשהוא מכוון ליאיר לפיד

חבר המועצת על לפיד: "הוא איש אכזר". צפו
יאיר לפיד/הרב דוד יוסף צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מתקפה חריפה מחבר המועצת נגד לפיד: בכנס סגור שהתקיים ביום רביעי בירושלים תקף רבה של שכונת הר נוף הגאון רבי דוד יוסף את יאיר לפיד, המועמד לראשות הממשלה בחלקה השני של הקדנציה: "כולנו זוכרים את האיש האכזר, אני אומר בפירוש, אחראי לכל מילה. האכזר הזה לפיד. הוא איש אכזר, יירד מטה מטה והילדים שלנו שהוא הרעיב אותם, הם יעלו מעלה מעלה", כך חבר מועצת חכמי התורה. 

את התיעוד פרסם הכתב עקיבא וייס ב'כאן 11' וציין כי במקביל בש"ס מעלים בימים האחרונים הילוך בקמפיין אגרסיבי על ראשו של יאיר לפיד. לאחר שיו"ר ש"ס השר אריה דרעי, קרא ליאיר לפיד לעימות עמו והוא סירב, שבועון 'הדרך' של התנועה הספרדית, ממקד את המתקפה עליו, "הוא פגע בנו בגיוס, הוא פגע בנו בקצבאות הילדים, רק ש"ס חזקה תעצור את לפיד", נכתב בעיתון הבית.

נזכיר, ביום שלישי פרסמה ש"ס, תיעוד וידאו בו נראה יו"ר התנועה קורא ליאיר לפיד לעימות מולו, "פעם הוא הבטיח שיש עתיד, אז אני רוצה לשאול אותו", פתח דרעי את הסרטון ותהה, "יאיר לפיד איזה עתיד אתה מתכנן? לשבת שלנו?! לכותל הקדוש?! לחתונה היהודית?! יאיר לפיד תגיד לי איזה עתיד אתה מתכנן לחינוך של ילדי ישראל?".

דרעי קרא ללפיד לבוא לעימות פומבי, "אני קורא לך, בוא לעימות מולי בכל מקום ושעה שתבחר, אתה יודע מה, אתה יכול לבחור גם את המנחה. תבוא ונדבר על איזו ישראל תהיה כאן, יהודית או אזרחית? תבין לפיד, דמוקרטיה זה לא רק להגיד את מי אתה שונא אלא להגיד מה אתה חושב".

לסיום, שיגר דרעי עקיצה כואבת לעברו של לפיד כשאמר: "אני מקווה שהגנרלים יאשרו לו לבוא".

באותו ערב פרסמנו לראשונה ב'בחדרי חרדים', כי מ'ערוץ 12' פנו לדרעי וללפיד עם הצעה לקיים עימות בשידור חי שיערך בהגשת העיתונאית קרן מרציאנו, מלשכתו של יו"ר ש"ס השר דרעי אישרו הגעה ואילו מ-'כחול לבן' סירבו לשלוח לעימות את חה"כ לפיד שהפך בימים האחרונים לראש הקמפיין של המפלגה.

מ'כחול לבן' מסרו ל'בחדרי חרדים': "אין לנו עניין בעימות עם אריה דרעי".

לעומתם, מתנועת ש"ס נמסר ל'בחדרי חרדים': "כנראה שהגנרלים לא אישרו עדיין ללפיד להגיע לעימות, כי הם מנסים להסתיר את דעותיהם נגד הצביון היהודי של המדינה ונגד הציבור הדתי והחרדי".

"ההזמנה לעימות עדיין בתוקף, ובכל רגע נתון שלפיד יחליט לאזור אומץ ולהגיע לעימות - השר דרעי יתייצב מולו לחשוף את עמדותיו האמיתיות", טענו בש"ס.

יאיר לפיד הרב דוד יוסף ש"ס בחירות 2019 עקיבא וייס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד