י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לראשונה מאז כניסתו לפוליטיקה

דקות לכניסת השבת: גנץ יענה לעיתונאים

כשעה בלבד קודם כניסת השבת: יו"ר מפלגת כחול לבן הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ יענה לשאלות עיתונאים וימסור הצהרה ביטחונית בגבול עזה • חשש לחילול שבת

דקות לכניסת השבת: גנץ יענה לעיתונאים
בני גנץ וחבריו למפלגה צילום: שריה דיאמנט

כשעה בלבד קודם כניסת השבת, יו"ר מפלגת כחול לבן הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ יענה לראשונה לשאלות עיתונאים וימסור הצהרה ביטחונית בגבול עזה. כאשר ישנו חשש שמסיבת העיתונאים תארך ותימשך לתוך השבת.

בכחול לבן הודיעו כי רא״ל במילואים בני גנץ, המועמד לראשות הממשלה מטעם ׳כחול לבן׳, ייתן הצהרה ביטחונית ויענה לראשונה לשאלות עיתונאים היום בשעה 16:30 בקיבוץ ניר עם בסמוך לגדר עם עזה.

ההצהרה הביטחונית של גנץ מגיעה לאחר שאמש הוא הודיע כי הנהגת כחול לבן התכנסה לדיון ביטחוני עם גורמי ביטחון, בעקבות הטילים ששוגרו לעבר גוש דן. הדבר גרם ללעג רב ברשתות החברתיות, שכן לגנץ אין כיום שום סמכות ביטחונית ואין לו כל דרך להתעדכן מהנעשה בחדרים הסגורים.

נציין עוד כי ייתכן וגנץ יתייחס לראשונה באופן פומבי לחשיפת ערוץ 13 אמש (חמישי) שדיווחו כי האיראנים פרצו למכשיר הנייד שלו וישנו חשש כי חומרים מתוך הסלולרי צפויים לשמש נגדו באם הוא יכהן כשר בכיר או אולי כראש הממשלה.

כזכור, לאחר שיגור הטילים לעבר גוש דן אמר הרמטכ"ל לשעבר גנץ, "אירוע הירי למרכז בארץ הינו אירוע חמור והוא מצטרף לאירועים חמורים אחרים בדרום במהלך החודשים האחרונים. אנחנו מאמינים שנדרשת פעילות התקפית שתשחזר את ההרתעה שנשחקה".

גנץ הוסיף: "לצידה של דרישה לתקיפות אופרטיבית נשאר ממלכתיים, נגבה את צה״ל בפעילותו, נעקוב אחרי תוצרי ההערכות הביטחוניות ונמשיך לעקוב אחרי התפתחות האירועים".

בני גנץ עיתונאים מסיבת עיתונאים חילול שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד