י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"חוצפה ועזות מצח"

גפני קרא לדרעי להשלים עם ישי; בש"ס תוקפים: "פגיעה בגדולי הדור"

עימות חזיתי בתוך הגוש החרדי - לאחר שיו"ר דגל התורה קרא ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי להשלים עם אלי ישי כדי לא לפגוע בגוש החרדי • בעקבות הדברים, בש"ס יוצאים למתקפה ותוקפים את גפני: "פגיעה חמורה בגדולי הדור ועזות מצח" • צפו בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים'

גפני קרא לדרעי להשלים עם ישי; בש"ס תוקפים: "פגיעה בגדולי הדור"
גפני ודרעי צילום: פלאש 90

עימות חזיתי בתוך הגוש החרדי - לאחר שיו"ר דגל התורה קרא ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי להשלים עם אלי ישי כדי לא לפגוע בגוש החרדי. בש"ס יוצאים למתקפה ותוקפים את גפני "פגיעה חמורה ועזות מצח".

התגובה החריפה מגיעה על רקע דברים שאמר חה"כ משה גפני בליל שישי, דברים שהצליחו להכעיס את ראשי תנועת ש"ס לאחר שקרא לשלום בין ש"ס ליחד.

גפני אמר כי, "אסור לנו לתת שאלי ישי יצא ברשימה, ייקח קולות של הימין והחרדים ויאבד אותם וכתוצאה מזה - השמאל יעלה לשלטון".

גפני הוסיף, "אני ידבר עם אריה דרעי שישלים עם אלי ישי, אני בעד שהוא יקבל תפקיד שר, אדבר עם ביבי (ראש הממשלה א.ק.) שייתן לו שר, לא אלך לריב עם אריה דרעי - אבל אדבר איתו".

כאמור, בש"ס מיהרו לתקוף הערב (מוצ"ש) את גפני ואמרו כי "דבריו של ח״כ משה גפני הם חוצפה, עזות מצח ופגיעה חמורה בראש הישיבה ונשיא מועצת חכמי התורה מרן הכהן הגדול ובחברי מועצת חכמי התורה".

"לא יעלה על הדעת שגפני יתערב בתוך עניינים של תנועת ש״ס שמועצת חכמי התורה היא המחליטה והקובעת היחידה", אמר חה"כ מיכאל מלכיאלי.

לדבריו, "אלי ישי הוא אדם שמרד במועצת חכמי התורה ובנשיא המועצת; להפוך את זה לסכסוך אישי שגפני הוא כביכול המתווך - זו חוצפה ועזות מצח".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מלכיאלי פנה לחבריו בש"ס ואמר, "אני יבקש מחבריי חברי הכנסת, לכנס את הסיעה ולמחות בפגיעה של גפני בגדולי התורה שלנו".

אריה דרעי משה גפני אלי ישי שלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד