י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כך תפתיעו את החברים לקראת פורים

במגילת אסתר נכתב: "כך יעשה לאיש אשר המלך חפץ ביקרו" • אם אתם חפצים ביקרם של החברים שלכם – הפתיעו אותם בחג הפורים • בארץ שלנו לא חסר מה לעשות, ובפרט בעונת החגים • בשורות הבאות מחכים לכם כמה רעיונות טובים להנאה משותפת עם החברים בחג הפורים

כך תפתיעו את החברים לקראת פורים
ריגוש-טרופיקני צילום: טרופיקן

במגילת אסתר נכתב: "כך יעשה לאיש אשר המלך חפץ ביקרו". אם אתם חפצים ביקרם של החברים שלכם – הפתיעו אותם בחג הפורים. בארץ שלנו לא חסר מה לעשות, ובפרט בעונת החגים. בשורות הבאות מחכים לכם כמה רעיונות טובים להנאה משותפת עם החברים בחג הפורים.

  1.  נסיעה משותפת

אם החברים שלכם הם כאלה שאוהבים לנסוע ולהכיר מקומות חדשים, תארגנו נסיעה משותפת ביחד איתם או בהפתעה גמורה. אפשר לקחת מלון או צימר באחד מהאזורים בארץ או אף לארגן טיסה ליעד מעניין בחו"ל. אתם מכירים אותם, חישבו מה יכול להתאים להם ועד כמה הם ספונטניים. אם היעד הוא בתחומי הארץ, ניתן לחפש פעילויות ברוח החג, כגון פסטיבלים ואירועים דומים.    

  1. הופעה משותפת

הופעה עם חברים היא תמיד חוויה נהדרת. בדקו לאילו הופעות ניתן למצוא כרטיסים בתקופה זאת של השנה. במידה ומצאתם כרטיסים להופעה שכל החבורה יכולה ליהנות ממנה, מצאתם דרך טובה ליהנות בחג, ואנחנו בטוחים שהחברים שלכם יזרמו על הפתעה מהסוג הזה. 

  1. מסיבת תחפושות משותפת

איזו דרך טובה וראויה יותר לחגוג את פורים מאשר במסיבת תחפושות? תתחפשו כולם ולכו למסיבת תחפושות. אינספור מסיבות יתקיימו בכל רחבי הארץ באווירה פורימית משגעת. חפשו מסיבה באזור שלכם או שתהיו הרפתקניים ותחפשו מסיבה באזור אחר. הרבה מוזיקה, הרבה תחפושות והרבה אלכוהול עד-לא-ידע. לילה ארוך לפניכם.

  1. ארוחה משותפת

הזמינו אותם לארוחה משותפת בחג אצלכם בבית או שתצאו לפיקניק בחוץ. כמובן שכדאי לזרום עם אווירת החג ולהגיע מחופשים. תארגנו כל מיני מאכלים טעימים ותחלקו אותם ביחד. אם זה מתאים לסגנון שלכם ושלהם, ניתן אפילו להחליף משלוחי מנות - אוכל הוא דרך מצוינת לעשות בונדינג. אנחנו בטרופיקן נשמח לארגן לכם סלסלת פירות עם פירות טריים, סושי פירות או פירות יבשים ממולאים לארוחה החגיגית שלכם.

הצוות של טרופיקן מוכן ומזומן להזמנות החגיגיות שלכם במספר הטלפון 073-7842298. אנו מספקים משלוחים מגשי פירות בתל אביב, חולון, פתח תקווה, רשל''צ, גבעתיים ובערים נוספות במרכז הארץ זמינים להזמנתכם לפני החג, במהלך החג ואחרי החג.

20% הנחה למגיעים דרך הכתבה, קוד קופון: 99576

פורים פירות טיול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד