י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

סמסונג תתחרה באנדרואיד: תגדיל ההשקעה במערכת ההפעלה שפיתחה

סגן נשיא החברה אמר כי "אנחנו מאמינים בבאדה; נשמור על האסטרטגיה שלנו המבוססת על כמה מערכות הפעלה"

  • ו' אדר התשע"ב
סמסונג תתחרה באנדרואיד: תגדיל ההשקעה במערכת ההפעלה שפיתחה
סמסונג

סמסונג, יצרנית הטלפונים הסלולריים השנייה בגודלה בעולם, הודיעה כי תגדיל באופן משמעותי את השקעתה במערכת ההפעלה באדה שפיתחה, ותציב אותה כאלטרנטיבה למערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל. מרבית הסמארטפונים שמוכרת היום סמסונג פועלים עם אנדרואיד.

ג'ונה פארק, סגן נשיא בחברה הדרום קוריאנית, אמר אתמול בראיון לבלומברג כי "אנו מאמינים כי מערכת ההפעלה באדה היא פלטפורמה טובה לפיתוח". פארק הוסיף כי בחברה "מעוניינים שיהיה לנו היצע מכשירים מלא לבאדה - ממכשירים יוקרתיים ועד למכשירים המוניים". עד כה מיצבה סמסונג את המכשירים הפועלים על באדה כמכשירים זולים יותר ממכשירי האנדרואיד. ואולם אנליסטים בדרום קוריאה טוענים כי כדי להציב את מערכת ההפעלה באדה כאלטרנטיבה לאנדרואיד, החברה תזדקק להשקעה ניכרת בפיתוח אפליקציות מתאימות. בנוסף, סמסונג מתכננת להציג בקרוב מכשירים שיתבססו על מערכת ההפעלה חלונות של מיקרוסופט. פארק אמר כי "נשמור על האסטרטגיה שלנו המבוססת על כמה מערכות הפעלה".

סמסונג, שנמצאת במוקד של מחלוקת משפטית עם אפל בטענה כי הפרה פטנטים טכנולוגיים ועיצוביים, מכרה מספר שיא של 300 מיליון טלפונים סלולריים ב-2011. החברה מתכננת למכור 380 מיליון מכשירים סלולריים מכל הסוגים ב-2012.
סמסונג אנדרואיד מערכת הפעלה באדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד