י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

המדריך המלא: כך תהפכו להיות פרסומאי או איש יחסי ציבור

בוודאי שאלתם את עצמכם מספר פעמים איך הופכים להיות איש פרסום ויחסי ציבור בציבור החרדי ומובילים קמפיינים לחברות המובילות במשק • בשורות הקרובות אנו נחשוף בפניכם את הסוד השמור של תעשיית הפרסום ויחסי הציבור בציבור החרדי

המדריך המלא: כך תהפכו להיות פרסומאי או איש יחסי ציבור
הבצפר צילום: יח"צ

בוודאי שאלתם את עצמכם מספר פעמים איך הופכים להיות איש פרסום ויחסי ציבור בציבור החרדי ומובילים קמפיינים לחברות המובילות במשק, בשורות הקרובות אנו נחשוף בפניכם את הסוד השמור של תעשיית הפרסום ויחסי הציבור בציבור החרדי. כמו בכל תחום, תקופת ההכשרה הינה קריטית ורבת השפעה להצלחה לאחר מכן עוד שנים רבות, כמו שבונים בניין, אם היסודות חזקים, הבניין יכול להינשא לגובה ללא חשש ולהחזיק עליו משקל כבד. יצאנו לבדוק את הקורס המוביל בציבור החרדי לפרסום ויחסי ציבור וחזרנו עם הנוסחא המנצחת להשתלב בענף הפרסום ויחסי הציבור לציבור החרדי.

תחום הפרסום ויחסי הציבור  מאז ומעולם נחשב כתחום מרתק ודינמי, להשפיע על אנשים זוהי משימה מאתגרת וחלום של מקבלי החלטות, אם זה לרכוש מוצר מסוים, לתרום לקמפיין התרמה, או באווירת הבחירות, להצביע למפלגה מסוימת.

בדיוק בשביל  הקימו בשנת 2001 משרדי הפרסום המובילים בישראל את 'הבצפר', בית הספר למקצועות הפרסום, השיווק ויחסי הציבור, מתוך מטרה להכשיר כח אדם איכותי ומקצועי שיכבוש את התפקידים הבכירים בתחום. בשנת 2010 הקים איש הפרסום איתן דובקין את השלוחה החרדית של הבצפר בבני ברק, מאז ועד היום הכשיר 'הבצפר' מאות עובדים המועסקים היום במשרדי הפרסום המובילים בישראל, בגופי תקשורת, ובאגפי פרסום ויחסי ציבור של ארגונים וחברות.

ביקשנו לשוחח עם מספר בוגרים מובילים שיספרו לנו על החוויה שלהם מתקופת הלימודים. אביאל דריי מנהל תיקי לקוחות במשרד הפרסום 'שחור לבן' מספר "אין ספק שכל הנושאים שאותם לומדים בקורס, הם נכס אמיתי למי שעובד בתחום. הכל פרקטי ומעשי בצורה הברורה ביותר. במשרד שלנו יש עוד בוגרים של הבצפר החרדי, בזכות מה שלמדנו בקורס אנחנו עושים עבודה סופר אפקטיבית ללקוחות שלנו ומייצרים הצלחה למשרד הפרסום"

אריאל כהן בוגר 'הבצפר החרדי' שימש מנהל שיווק וכיום הוא עצמאי ונותן יעוץ שיווקי לחברות וארגונים, בשיחה איתו הוא מספר "לאורך הקורס מתרגלים את הנושאים אותם לומדים, ובסיום הקורס מקבלים לקוח אמיתי ועושים לו תוכנית שיווקית מהתחלה ועד הסוף, בצורה הכי מקצועית, בזכות כך אין ספק שמקבלים את כלי העבודה המתקדמים ביותר בתחום"

למי מיועד הקורס:

אם אין לכם ניסיון ואתם מעוניינים להשתלב – זה המקום בדיוק עבורכם, תלמדו את כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת להשתלב בעבודה במשרדי הפרסום החרדים, משרדי יחסי הציבור, חברות וארגונים המחפשים אנשי פרסום ויחסי ציבור.

עובדים בתחום התקשורת השיווקית – משרדי פרסום, חברות יחסי ציבור, דיגיטל, קידום מכירות, הפקת אירועים ועוד, המעוניינים בהעמקת הידע המקצועי.

אנשי מכירות ויועצי פרסום – שרוצים לשפר ביצועים על בסיס מקצוענות וידע. בעלי תפקידים ניהוליים.

מנהלי לשכה, עוזרי מנכ"ל – המעוניינים בקידום מקצועי.

בעלי עסקים ויזמים – המעוניינים לשפר את תהליכי השיווק והפרסום בעסקים שלהם.

אין לכם מה להתלבט-הצטרפו להצלחה של 'הבצפר' >>>>

 

 

 

לימודים מגזר חרדי הצלחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד