י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
עולה להתקפה

גנץ: נתניהו הרוויח מליונים מעסקת הצוללות

לאחר ימים לא פשוטים שעוברים על בני גנץ ומפלגתו 'כחול לבן',  מעלה הערב (ראשון) גנץ את רף התבטאויותיו ותוקף את נתניהו בלקיחת שוחד בפרשת הצוללות • הליכוד: "בושה וחרפה - נקבע שראש הממשלה מעולם לא היה קשור לפרשת הצוללות"

גנץ: נתניהו הרוויח מליונים מעסקת הצוללות
בני גנץ צילום: פלאש90

בכינוס פוליטי שנערך הערב לאחר הפרסום בשבוע שעבר על האקינג שביצעו האיראנים למכשיר הסלולרי שלו, מנסה גנץ לעצור את הנגיסה בכוחו ועולה להתקפה ישירה נגד רוה"מ נתניהו כשהוא מתמקד בעסקת הצוללת.

 אמר יו"ר כחול לבן בני גנץ; "ההתפרקות בביטחון היא לא שם ולא רק באובדן ההרתעה הישראלית. היא גם בעובדה שראש ממשלה סוחר בקודשי הביטחון שלנו למען רווח אישי. מדווחים כי נתניהו הרוויח שישה עשר מיליון שקלים מעסקת הצוללות. אני חוזר שוב על דברי – 16 מיליון שקלים בעסקת הצוללות".

"אלו דברים שהם לא באמת נתפסים– אבל ראש הממשלה, שכבר יש כנגדו שלושה כתבי אישום, כולל כתב אישום עם הכותרת "שוחד" – נחשד כי סחר בביטחון ישראל והרוויח כסף בעסקה סיבובית על חשבון הביטחון שלנו. זה לא סביר ואני מקווה שזה לא נכון", ציין גנץ.

הרמטכ"ל לשעבר קרא להקמת ועדת חקירה ממלכתית, "לחקר השחיתות הביטחונית הגדולה ביותר בתולדות מדינת ישראל. נתניהו דואג רק לנתניהו. לצערי הוא איבד את הדרך".

גנץ התייחס בדבריו למצב הביטחוני בשבוע האחרון כשאמר: "בשבוע האחרון חווינו טרור מכל הכיוונים – מלבד הפיגוע הקשה סמוך לאריאל, תושבי הדרום עברו שוב כמה ימים קשים של חרדות וריצות למקלטים. גם תל-אביב חוותה ערב לא פשוט'.

"הצבעים שלנו הם כחול ולבן כי אנחנו באמת שמים את ישראל לפני הכול", סיים גנץ.


מהליכוד נמסר בתגובה לדברי גנץ: "בושה וחרפה. ביום שבו נרצח חייל צה"ל, לפיד וגנץ מנסים להחיות בכוח את פרשת הצוללות שכבר נקבע שראש הממשלה נתניהו מעולם לא היה קשור אליה. ראש הממשלה לא הרוויח שקל מעסקת הצוללות. מדובר בעלילות שווא שמפיץ אדם במצוקה שאיבד את שיקול דעתו. עד לרגע זה גנץ לא מודה בטעותו בכך שתמך בהסכם הגרעין עם המשטר האיראני שפרץ לטלפון שלו".

פרשת הצוללות בנימין נתניהו בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד