ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

5 טיפים טובים לניקוי הבית

הבית שלנו בו אנו גרים, אוכלים, מגדלים את הילדים שלנו ומארחים חברים - חייב להיות מקום נקי, נעים ומסודר • בכל זאת למרות הרצון הטוב, ישנם לא מעט אנשים שהתייאשו מהניסיון לנקות את מרחב המגורים • החדשות הטובות הן כי גם את החדרים המבולגנים ביותר אפשר לסדר ולנקות, תוך יישום כמה טיפים חשובים בניקוי הבית

5 טיפים טובים לניקוי הבית
חברת ניקיון צילום: Depositphotos

הבית שלנו בו אנו גרים, אוכלים, מגדלים את הילדים שלנו ומארחים חברים - חייב להיות מקום נקי, נעים ומסודר בעיקר לפני מועדים כמו חגים ושבתות בהם אנו שוהים יותר בבית ורוצים שהוא יהיה נקי ומסודר.

ובכל זאת למרות הרצון הטוב, ישנם לא מעט אנשים שהתייאשו מהניסיון לנקות את מרחב המגורים, בעוד שרבים מרגישים כי הם אינם מצליחים להשתלט על כמויות החפצים שיש במקום, על הלכלוך, האבק הסמיך ועל שאר לכלוכים ובלגן בבית.

החדשות הטובות הן כי גם את החדרים המבולגנים ביותר אפשר לסדר ולנקות, תוך יישום כמה טיפים חשובים בניקוי הבית.

אז כיצד עושים זאת נכון? הנה כמה טיפים מעולים:

התחילו עם מיון והשלכת חפצים - בבתים רבים בארץ ובעולם, קשה לנקות ולשמור על הסדר בשל ריבוי חפצים. בשל כך רצוי להתחיל למיין חפצים תוך מעבר על כל חדר בבית והשלכת חפצים שאין לכם בהם שימוש.

בכך תוכלו לתרום ביגוד שאינכם לובשים, להפטר מכלי מטבח שאינם מועילים אלא רק חוסמים את הארונות, כמו גם שתוכלו להוציא מהבית שאר אביזרים שצוברים אבק ואין בהם שימוש.

ניקיון יסודי - כעת שהבית פנוי מחפצים, יש לבצע ניקיון יסודי בכל הבית תוך שאתם מגיעים לאזורים אליהם אתם לא מגיעים אליהם בדרך כלל. בצעו ניקיון רצפות מתחת למקרר, לתנור ולשאר חפצים.

מי שירצה ליהנות מניקיון מקצועי יוכל לפנות אל חברת ניקיון טובה על מנת לבצע את הניקיון הראשוני ולאחר מכן לשמור על המרחב נקי באופן עצמאי.

שיפור מראה הרצפות - הרצפות בבית מעידות על גילו של המבנה, כמו גם שמרצפות שאינן נקיות תמיד יעיבו על מראה הבית. לשם כך חשוב לבחור חברה מקצועית העוסקות ביישום פוליש לרצפה. חברות פוליש טובות מבצעות תיקון מרצפות, הן משייפות מרצפות ישנות ולאחר ניקיון יסודי - מורחות פוליש לרצפה מסוגים שונים אותם יבחר הלקוח.

שמירה על סדר - כנסו בבית ישיבה בה ישתתפו כל האנשים שגרים עמכם , והחליטו כי יחדיו אתם שומרים על הסדר והניקיון. החליטו כי אתם והילדים שלכם מחזירים כל פריט למקומו לאחר השימוש, תוך שטיפת כוסות וצלחות מיד לאחר הארוחה. נוסף לכך, מומלץ  להטיל על כל ילד משימה שתהיה באחריותו. בכך תוכלו לשמור על סדר במרחב וליהנות מבית נקי, נעים ומזמין.

 

 

בית ניקיון טיפים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד