י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
היעד הבא

אחרי בן-ארי: בג"צ צפוי לפסול את החרדים

כשהם נהנים מיד חופשית ומגב ציבורי פורה במחנה השמאל, שופטי בג"צ עלולים בעתיד הנראה לעין לפסול את המפלגות החרדיות מלהתמודד לכנסת, ברקע עתירות של ארגוני רפורמים שצוברים מידע בעייתי אודות הנציגים

אחרי בן-ארי: בג"צ צפוי לפסול את החרדים
שוקי לרר

זה לא סוד שמאחורי פסילת מועמד 'עוצמה יהודית' מיכאל בן-ארי עומדים ארגוני הרפורמים, אשר הניחו את כובד משקלם על תקציבי העתק המוזרמים להם ממקורות זרים, בכדי למנוע ממי שמהווה איום על תפיסת העולם המעוותת אותה הם מנסים לקדם בישראל, דריסת רגל בבית המחוקקים.

מבדיקה קלה בנושא, מתברר כי אותם ארגונים השקיעו דמים מרובים, במאמץ כביר, בכדי לעקוב אחר כל פעולה או התבטאות שנשמעה מפיו של בן-ארי בשנים האחרונות, והצליחו לדלות אי אלו אמירות שיש בהן עילה לפסילתו על סמך שיפוט מחמיר, דברים שנפלו כפרי בשל בידיהם של החונטה המשפטית היושבת בבניין 'בית הדין הגבוה לצדק'.

המפלגות החרדיות שעקבו בדאגה אחר הכרעת שופטי בג"צ בעניינו של בן-ארי, הגיבו בחריפות לפסיקתם של השופטים, ולא בכדי. "אם נאפשר לו את הדבר כזה הוא יעשה רצונו והוא ינהל המדינה לחלוטין והפעם הוא החליט את מי העם רוצה לבחור לכנסת, אנחנו עוד נתחרט על הסמכות הרבה מידי שנתנו לבית המשפט העליון ועכשיו נצטרך לשקול את כל העניין הזה מחדש", אמר ח"כ גפני אמש אחרי פרסום ההחלטה.

ובכן, הדאגה בקרב הנציגות החרדית נשענת על מידע מבוסס לפיו התנועה הרפורמית כבר מסמנת את היעד הבא. מבחינתם, נוכחותם של חברי הכנסת המייצגים את המגזר החרדי בבית המחוקקים, עליה להיפסק לאור פעילותם סביב עצירת התפתחות מזימותיהם המשונות.

הנציגים החרדים מודעים לכך שהם נתונים תחת מעקב ממושך בידי אותם גורמים שלא יבחלו במאמצים בכדי להצר את צעדיהם וכל התבטאות מפיהם בעניינים שעלולים לפגוע בזכותם להיבחר, נשמרת בקפידה לקראת האפשרות לפסילתם בעתיד בבית המשפט העליון.

זו אחת הסיבות המרכזיות לכך שהח"כים כבר חוגרים כלי מלחמה במטרה לשנות את המצב הנוכחי, במסגרתו ניתנת יד חופשית לשופטים היושבים במגדל השן לעשות ככל העולה על רוחם, וכפי שמתקבל הרושם מהחלטתם האחרונה, בהתאם להשקפת עולמם הנטועה עמוק בצד השמאלי של המפה הפוליטית, מבלי להתחשב בפרספקטיבה הרחבה ובראייה אובייקטיבית של התמונה המלאה.

לא ירחק היום בו יבקשו חבורת עוטי הגלימות אשר קובעים דה-פקטו את סדר היום בישראל, לחסום בעד שומרי התורה והמצוות את הכניסה למוסדות המדינה, ועילות משפטיות יש בידיהם למכביר.

כל שנותר למפלגות החרדיות, זה להניח בעדיפות ראשונה את המשימה להגביל מידית את כוחו העצום של בג"צ ולרסן את התערבותו הבוטה בכל צעד ושעל. ויפה שעה אחת קודם.

בג"ץ מיכאל בן ארי חרדים משה גפני פסילה רפורמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד