ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
צפו בגלריה

לקראת פורים: רבי משה הלל חיזק את אטינגר באלעד

הגרמ"ה הירש ראש ישיבת סלבודקה וחבר מועצת גדולי התורה, הגיע למסור שיחת חיזוק לקראת פורים בהיכל ישיבת 'כנסת יחזקאל' באלעד שבראשות הגרב"מ אטינגר. מאות בני הישיבה השתתפו בשיחה. הצלם שוקי לרר תיעד ומגיש גלריה

לקראת פורים: רבי משה הלל חיזק את אטינגר באלעד
הגרמ"ה הירש בשיחת חיזוק בישיבת כנסת יחזקאל צילום: שוקי לרר

ראש ישיבת סלבודקה הגאון רבי משה הלל הירש, הגיע ביום ראשון לישיבת "כנסת יחזקאל" באלעד, בראשותו של הגאון רבי ברוך מרדכי אטינגר, ומסר שיחת חיזוק והכנה מיוחדת לרגל ימי הפורים הבעל"ט.

ראש הישיבה אמר במהלך משאו, שהחל לאחר סיום תפילת ערבית בהיכל הישיבה באלעד, כי עיקר כוחו של עמלק הן בימי משה רבינו ע"ה והן בימי גזירת המן, נבע מכוח הרפיון בעמל התורה, ועל כן התיקון לכך היה בזה שבני ישראל שבו וקיבלו עליהם את התורה מאהבה בימי מרדכי

כאן עבר ראש הישיבה לחזק את בני הישיבה הקדושה, ביוזמה היחודית שבאה על ידי בני הישיבה בשנה זו, להקדיש חלק ניכר וחשוב מליל פורים לעמל התורה, ולקבוע סדר לימוד של כמה שעות רצופות, בדבריו הפליג בשבח היוזמה, והוסיף כי יזכו בני הישיבה להיות סמל וחיקוי בזה לישיבות נוספות שיבואו בעקבותיהן.

לאחר מכן נועד עם ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אטינגר, ושוחח עמו בכמה עניינים העומדים על הפרק, תוך שראש הישיבה מפרט על כל הנעשה בישיבה במשך חדשי החורף, ודן עמו החל מחיזוקי השעה הנצרכים ועד לפרטי הפרטים והחלטות הישיבה בנושאים שונים ומגוונים.

בסיום האציל ראש הישיבה את ברכתו לראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אטינגר ולכל בני הישיבה שיזכו להמשיך את עלייתם בתורה ויראת שמים, ולהוות סמל ודוגמא לכלל עולם הישיבות.

הרב משה הלל הירש הרב ברוך מרדכי אטינגר כנסת יחזקאל שיחת חיזוק פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד