י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"היעדרות תחשב וויתור על הזכייה"

מכעיס: זוכי הפרויקט יבחרו דירה בליל פורים

חוסר התחשבות: קבוצת זוכי פרויקט מחיר למשתכן בעיר ראשון לציון הוזמנו לבחור את הדירה בה הם חפצים, אך המועד שנקבע למפגש בנושא הוא ליל חג פורים הקרוב | אם לא די בכך, לרוכשים הובהר כי היעדרות כמוה וויתור על הזכייה | ח"כ מקלב פנה בעניין בבהילות לשרת הבינוי 

מכעיס: זוכי הפרויקט יבחרו דירה בליל פורים
אילוסטרציה צילום: אוראל כהן / פלאש 90

חוסר התחשבות בציבור הדתי - מסורתי, לאחר שזוכי התוכנית המחיר למשתכן בראשון לציון הוזמנו לישיבה מכרעת בכדי לבחור את דירתם בליל חג הפורים ללא אפשרות של הדחייה כשהעידרות מהפגישה תיחשב וויתור על הזכייה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מדובר בקבוצת זוכים אשר התבקשו להגיע לפגישה המכרעת בו הם אמורים לבחור את דירתם בפרויקט, כאשר ההגעה למקום מיועדת לשעות הערב של יום רביעי, בסמוך לשעת סיום תענית אסתר ומועד קריאת המגילה.

הפונים הדתיים ניסו בימים האחרונים להפוך את המועד שנקבע, אך במשרד הבינוי 'קבוצת מלכי' טענו כי המועד קיבל את אישור משרד הבינוי והשיכון ואף הביאו לכינוס רב מטעם קהילת חב"ד שיקרא את המגילה לטובת אלו שיאלצו להשתתף באותה שעה בפגישה המכרעת.

כמו כן, ל'בחדרי חרדים' נודע עוד כי הרוכשים פנו ביממה האחרונה ללשכתו של חה"כ אורי מקלב בדרישה לשנות את זמן בחירת הדירות למועד מתאים, כאשר מהפניות עולה כי מדובר ביותר מפרויקט אחד אשר הזוכים בו נדרשו להגיע בליל חג הפורים.

ח"כ אורי מקלב. צילום: פלאש 90

יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה ח"כ אורי מקלב פנה בבהילות לשרת השיכון חה"כ יפעת שאשא ביטון בדרישה להורות לחברה המבצעת לשנות את תאריכי בחירת הדירות למועד מתאים. "ללשכתי הגיעו פניות מזוכים בתוכנית מחיר למשתכן אשר הוזמנו לבחור דירה בליל חג הפורים", ציין מקלב בפנייתו.

מקלב כתב עוד לשרה שאשא ביטון כי "קביעת מועד לבחירת דירה בזמן שבו כל האוכלוסייה היהודית בישראל, דתיים ושאינם דתיים, חוגגים את חג הפורים בחגיגות ובאירועים משפחתיים וציבוריים, מהווה חוסר רגישות והתחשבות בזוכים בתכנית מחיר למשתכן"

מקלב סיים את פנייתו כשכתב לשרת הבינוי והשיכון, "כפי שאני מכיר את רגישותך ואת האכפתיות שלך, אני מאמין שתפעלי בחכמתך לפתור את הנושא כדי שהמשרד יורה לחברה הקבלנית לשנות את המועד, לזמן מתאים יותר".

מנגד, שרת השיכון הגיבה לחה"כ מקלב וטענה כי גם בעיניה דבר זה אינו ראוי ודבר זה ייבדק. חה"כ אורי מקלב ציין בפני 'בחדרי חרדים' כי "ודאי השרה לא תיתן לתקלה כזו לצאת תחת משרדה, יש לה רגישות ואין ספק כי הוא תפעיל את סמכותה בעניין".

מחיר למשתכן פורים חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד