י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
סוער מאחורי הסורגים

אסירי חמאס זועמים: הציתו 14 תאים בכלא

מחבלי חמאס שנמצאים מאחורי הסורגים חוללו מהומות בין כותלי הכלא בשל הזעם על רקע הכנסתם לאגף בכלא, בו הותקנה מערכת שחוסמת את האפשרות לבצע שיחות טלפון

אסירי חמאס זועמים: הציתו 14 תאים בכלא
אילוסטרציה צילום: pixabay

אסירי חמאס משתוללים ומעוררים מהומות גדולות על רקע הכנסתם לאגף בו הותקנו חסמי סלולר ואף הציתו 14 מתקני כליאה.

בזמן שהתסיסה בגבול עזה הולכת וגוברת לאחר השקט היחסי, ובטרם נלכד המחבל שביצע אתמול המחבל עומאר אבו ליילי שביצע את הפיגוע בצמות אריאל, אסירי חמאס משתוללים והציתו תאים.

אסירים ביטחוניים בכלא רמון, הציתו בסמוך לשעה 18:15 ארבע עשר תאים בבית הסוהר, וזאת על רקע הכנסתם לאגף בכלא, בו הותקנה מערכת שחוסמת את האפשרות לבצע שיחות או לשלוח הודעות במכשירי הסלולר שמוברחים באופן קבוע לבתי הכלא.

אין נפגעים כתוצאה מהשריפה, אולם איש סגל אחד נחבל קלות בידו ואסיר אחד נחבל קלות ברגלו, השניים טופלו במקום. בעקבות השריפה, כל 88 האסירים שהיו באגף הוצאו ממנו. "האסירים שביצעו את ההצתה יישפטו וייענשו" נמסר משב"ס.

משירות בתי הסוהר נמסר כי הצוות היה ערוך לכך מראש, והשריפה כובתה על ידי סגל בית הסוהר וצוותי כיבוי שהיו בכוננות. לא היו נפגעים במהלך האירוע. הכלא ממוקם כ-20 קילומטרים מצפון למצפה רמון.

במקביל, המועצה האיזורית אשכול הודיעה לתושבים כי ישנם מספר מוקדים של הפרות סדר לאורך הגבול בצד העזתי, ויתכן כי יישמעו הדי פיצוצים במרחב המועצה.

כלא רמון רשת סלולרית שירות בתי הסוהר מחבלי חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד