י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אנחנו בעידן של טרולים"

צפו: דרעי הגיע לעיר הסוערת - הראיס מחה

אריה דרעי הגיע דיבר בכינוס בחירות בטבריה, במהלכו הגיע להפגין ולהסית ראש העיר הפרובוקטיבי רון קובי • דרעי: "רון קובי הוא הטרול של טבריה" - "לפיד הטרול של המדינה" • צפו

צפו: דרעי הגיע לעיר הסוערת - הראיס מחה
יו"ר ש"ס נואם בטבריה צילום: דוד כהן, פלאש 90

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הגיע הערב (שני) לכינוס בחירות בעיר טבריה בו התייחס לנושאי היום. אלא שבמקום שהקולות שיצאו מהכינוס יהיו בהקשר של עשייה ותוכניות לעיר הצפונית, נראה שהכותרת הגיעה דווקא מכיוונו של ראש העיר רון קובי, שלא פספס את ההזדמנות להסית והגיע להפגין מחוץ לכינוס הבחירות.

קובי, הגיע יחד עם מספר מצומצם של תומכים, כשהוא מצויד כהרגלו בקודש בשידור חי באמצעות המכשיר הנייד שלו. בהמשך, הוא נחסם בידי פעילי ש"ס, שאף התעמתו מולו כשדרעי סירב לפגוש בו וכינה אותו "טרול".

"אנחנו בעידן של טרולים, פה בטבריה יש את רון קובי שמתעסק בהפצת סרטוני הסתה ובהפצת ריב ומדון. רון קובי הוא הטרול של טבריה", אמר דרעי, "אבל יאיר לפיד מסוכן יותר ממנו. הוא הטרול של המדינה. הוא פגע בעניים, בקשישים ובתינוקות. נלחם ופגע במסורת ובמורשת"

דרעי הוסיף ואמר כי "בזמן שבג״צ פסל את מיכאל בן ארי, תשמעו את האמירות הבאות: הגיע הזמן להפסיק לפרנס אתכם. צאו לכם מהבית, שודדי הקופה הציבורית. אלו אמירות שלא אמר בן ארי" ציין השר דרעי  "אלא יאיר לפיד על הציבור החרדי".

"במדינה מתוקנת יאיר לפיד היה צריך להיפסל לא בן ארי". ציין עוד דרעי שהימר כי "ביבי הולך להרכיב את הממשלה, היום אני משוכנע בזה, אבל ש"ס היא המזוזה של 'הליכוד'. רק ש״ס חזקה תשמור על ביבי ותהיה לצידו. באנו כאן למחות שהפכו את השבת לסמל של מלחמה ומאבק. השבת היא מקור הברכה. באנו לבקש סליחה מהשבת".

אריה דרעי רון קובי ש"ס טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד